IF Götas forum

Full version: Långpass, sön 4/10
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Ja det tror jag kan vara en bra början på att få igång kontinuitet för de som vill springa långpass. själv hinner jag inte med ngt långpass kommande söndag då dels kanske ska vara med på halvmaran i Göteborg på lördag och dels åker iväg med tåget på söndag för att vara borta hela veckan i stockholm och arbeta!
/Carola

DBrånn Skrev:
Ja då blir väll Våxnäs lämpligast? Kanske 15 min innan ses alla som kommer från ett håll ses tid Bo-bron en grupp kanske 10 min innan ses vid tingvalla. Och sen joggar de olika grupperna till Våxnäshallen där man gör lite vilket tempo/distans som passar och som carola skriver dela upp sig i några mindre grupper. Då kommer nog alla i en lämplig grupp

Jag kör ofta långpass på söndagar. Mitt problem är att jag jobbar skiftgång, så har fullt sjå med att pussla ihop schemat så jag kan delta på den gemensamma intervallträningen. Dessutom jobbar jag varannan helg. Har oftast inte så mycket tid att spela på då jag ska köra distanspass så oftast blir det att jag utgår hemifrån och springer ute på Hammarö, eftersom det är där jag bor. Då kan jag köra igång med detsamma och slipper planera så mycket runtomkring. Men jag är gärna med och kör gemensam långdistansträning då jag har möjlighet! Idag var vi 3 stycken som körde distans på I2-området.
/Mona
Jag kommer försöka köra långpass varje söndag hela höst och vintern

/Thomas
Sidor: 1 2
Referens-URL:er