IF Götas forum

Full version: Resultat Växjö Marathon
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
2,52 på Marathon är strålande men jag förmodar Daniel att du hade högre ambitioner .Gick du i väggen sista milen eller var du sliten hela vägen.Passertid 30km långt under 2tim!! MVH Lennart E
Ja man kan nog lungt säga att ja gick in i väggen någon stanns strax efter 30 och inte är speciellt nöjt. Gav också upp efter 7 av 8 varv och satte mig ner och bad min pappa hämta överdrag men efter någon minut så ändra ja mig och fortsatte sista varvet med.

NÃ¥gra passertider var,
10 km ca 37:25
21,1 km 1:19:20
30 km ca 1:54
Det var väl bra ändå! du har ju kört på med mycket träning.Kanske ska du vila lite ta det lugnare ett tag. �ven om man är ung så bryter träning ner kroppen. Så jag tror mycket på att man med jämna mellanrum lägger in vila. Du får ta nya tag inför stockholm maran. Själv har jag anmält mig dit, och ser nu kommande New York som en bra träning inför stockholm.
/Carola

DBrånn Skrev:
Ja man kan nog lungt säga att ja gick in i väggen någon stanns strax efter 30 och inte är speciellt nöjt. Gav också upp efter 7 av 8 varv och satte mig ner och bad min pappa hämta överdrag men efter någon minut så ändra ja mig och fortsatte sista varvet med.

NÃ¥gra passertider var,
10 km ca 37:25
21,1 km 1:19:20
30 km ca 1:54

Strålande passertider ända fram till 30km(38*3),Nästa gång håller det.38*4 ger 2,40 Lycka till MVH Lennart E
Referens-URL:er