IF Götas forum

Full version: Julfest LångskubbarGöta, 5 Dec
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
5 Dec är det återigen dags för årets höjdpunkt, julfesten. �ntligen kan vi ha lite kul tillsammans. För det finns väl ingen som på allvar tycker att det är kul att springa.
Jag har pratat med Lundegård om att vi anmäler oss här på Forumet så slipper alla ringa till Kauko.
Tid, plats och kostnad kan väl den som vet lägga in (dock inte Larsa, han har aldrig haft rätt nångång förrut). Men jag tror att det börjar klockan 17.00 och det brukar vara på OKTyrsstugan.
Passa på att ta tillfälle att ha lite kul tillsammans. Dessutom kommer tomten oxå. Efter festen med julmat, tipstävling m.m så brukar vi åka vidare till nån lämplig pub i stan.
Leif

Leif:
Jag anmäler mig till festen!
Jag anmäler mig också,
/Lars
Jag anmäler mig.
/Daniel
Jag anmäler mig också

/Thomas
Klart man måste vara med, vill inte missa att se Leif i sitt rätta jagWink
/Mona
Vi kommer på julfesten. LennartJansson och Peter Eriksson.
Anmäler mig.

/Sören
Jag anmäler mig och Mats till julfesten. Finns vegetariskt alt?
Kauko brukar fixa det när man säger till. Barnen här hos oss den veckan
så Mats o jag följer inte ut på några vidare äventyr efter matenSmileCarola

Leif Sjöström Skrev:
5 Dec är det återigen dags för årets höjdpunkt, julfesten. �ntligen kan vi ha lite kul tillsammans. För det finns väl ingen som på allvar tycker att det är kul att springa.
Jag har pratat med Lundegård om att vi anmäler oss här på Forumet så slipper alla ringa till Kauko.
Tid, plats och kostnad kan väl den som vet lägga in (dock inte Larsa, han har aldrig haft rätt nångång förrut). Men jag tror att det börjar klockan 17.00 och det brukar vara på OKTyrsstugan.
Passa på att ta tillfälle att ha lite kul tillsammans. Dessutom kommer tomten oxå. Efter festen med julmat, tipstävling m.m så brukar vi åka vidare till nån lämplig pub i stan.
Leif

Leif:
Jag anmäler mig till festen!

Jomen det här vill man ju vara med på.

/Denny
Jag anmäler mig till Julfesten! /Pia
Sidor: 1 2
Referens-URL:er