Hej! Eftersom det är så många som använder Forerunner 305:an I Göta så tänkte jag fråga en sak. �r det någon som vet varför jag inte får med de träningar jag gjort inomhus i överföringen till datorn. Alltså de träningar där ingen GPS rutt finns? De finns på klockan men kan inte plocka in dem i datorn då han inte hittar dem. Kör med sporttracks.
Mvh L-O
Det här låter konstigt för mig är det inga problem att plocka in dom på Sporttracks. Men kanske är någon inställnings som blockar pass utan gps rutt
Hej Allesammans!
Om man nu skulle få för sig att köpa en sån där Forerunner klocka, vilken modell skall man köpa?
/Erik
Ja, L-O, det stämmer. Passen vill inte komma över om det inte finns GPS- eller pulsdata.
Du måste springa med pulsband för att Sporttracks ska tycka att det är värt att ladda över. (Egentligen så kan man tycka att det är en bugg)
Kanske man kan finna nån work-a-round, men jag tror att det är bara att bita i sura äpplet och skriva över det manuellt. Nästa gång, kör med pulsband.
Modell?
Mest prisvärd är 305:an. Och i ett par sammanhang så är den helt klart bäst också.
/Lars
Aha, då är det därför alltså... En klar bugg. Tackar Lars. Får lägga till på annat sätt alltså.
Den där nya modellen 310X har jag förstått har mer än dubbel så lång batteritid och klarar dessutom vatten klart bättre än 305an. I övrigt är de rätt identika om jag förstått det rätt. 310X ha nog trådlös överföring med.