IF Götas forum

Full version: Intervall lö 9/1
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Tänk på att Trettondagspilen (bågskytte) är lördag 9/1 i Våxnäshallen, ifall att ni planerat köra inomhus nu när det är så kallt!!!!

Själv körde jag intervaller i hallen nu på förmiddagen med tanke på att hallen är stängd för träning imorn.

/Pia
Tack för hälsningen Pia!
Har abstinensbesvär av att inte kunna springa obehindrat än..... Men gammal gubbe har ambition att komma tillbaka så småningom,
�nskar alla god fortsättnng på löparåret,
/axel
Försöker mig på ett 60min Distanspass utomhus imorgon.Försöker köra intervaller Sön 1000 wåxnäshallen.

felix Skrev:
Försöker mig på ett 60min Distanspass utomhus imorgon.Försöker köra intervaller Sön 1000 wåxnäshallen.

Jag hänger på på söndag. Kan jag åka med dig Lennart? I så fall kan jag ta en promanad bort till dig. Blir hämtad när jag tränat färdigt, ska inte direkt hem efteråt.

Hämtar upp dig 940 .Tufft pass imorgon.Minst 12*1000m 45sek ståvila,farten 3,45min/km."Leifs fel" ska ta över hans startplats i Stockholmmarathon,därav Christer Fab intervaller.MVH Lennart E
Referens-URL:er