IF Götas forum

Full version: Tråning 16/1 930
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Står på programmet 10*6min MP.Själv tänker jag köra inomhus 8*1000m med 1 min vila.Fart 3,35 så länga jag orkar(43sek varv).MVH Lennart E
Jag kommer, men tänker köra 5 x 1000m med 3 min vila.

/Denny
Kanske dyker upp också - kör vad som bjuds men då inomhus även om det är rena sommarvärmen utomhus just nu...
Jag kommer också, hänger gärna på 1000ingar med kort vila.
/Erik
Ja inte så bra ute nu med mycket moddiga cykelvägar. Hänger nog också på med 1000ingar fast nog lite fler och kanske lite kortare vila.
12-15*1000 med 45' vila kanske.

Hänger du på på det L-O?
Låter väl fint...
OM jag vore bättre i nykelbenet så skulle jag köra MP 6x10' ute. NU är det lite tveksamt om jag ska springa. �r rädd för att det kommer straffa sig pga att benen inte riktigt läkt ihop. Känns just nu som om kanske nykelbenet hamnat lite snett nu efter skadan. Får försöka ta mig till nån läkare som kan skicka mig vidare för röntgen eller ev bara känna hur det ligger. F-N jag som vill komma igång med löpningen.

Jo, börja inte mesa till er och köra för snabbt på lördagar. Det är mängd som är viktigt just nu. 5x1000m p=3'-5' kommer i mars.

/Lars
Referens-URL:er