IF Götas forum

Full version: Resväg Bollnäs
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Enligt hitta.nu två alt
1: K-d-Filipstad-Ludvika-Borlänge-Falun-Söderhamn-356km-5tim24min
2: K-d-Västerås-Gävle-Söderhamn-436km-5tim-14min
Slutsats:betydligt Större,bättre,säkrare vägar alt 2.Förutsatt att färtiden stämmer enligt Hitta.nu.Lycka till Lennart E
Gulasidorna.se
Alternativ 1, Körsträcka:354,4 kmRestid ca:5 tim 12 min
Alternativ 2, Körsträcka:443,7 kmRestid ca:5 tim 21 min

Har åkt alternativ 1, Karlstad-Borlänge/Falun typ 30 ggr och skulle bli mycket förvånad om Karlstad-Filipstad-Ludvika-Borlänge-Falun-Bollnäs tog mer än ca 4 h i detta vinterväglag. �r ett parti på typ 3-5mil mellan Hällefors-Ludvika någonstans som är lite "svängig/går ej köra om", men annars är det inget fel på denna väg så att säga,.....fick jag bestämma så blev det den "kortaste vägen", men jag rättar mig efter vad den "stora massan" tycker dvs. Lennart, Sören och Fredrik

Lennart, du skulle hämta bilen, kan du hämta mig vid kl. 16.10 Netto Södra råtorp på fredag då eller?
Resväg ett är det som gäller.Hämtar upp Denny vid Netto klockan 1610 därefter Fredrik vid GDG.Sören vet ej om han kan springa,maxar på Torsdagsträningen om låret håller.Tar beslut efter det.Ledig fredag,hämtar bilen vid Ahlmarks under dagen.Hörs Fredag Lycka till Lennart E
Testade idag, med en 800 och en 200ing. Det gick bra, 2.09 resp 28 utan spik, och utan smärta i muskelfästet.

Det betyder att jag åker med till Bollnäs!

Hämtas efter 16.00 på jobbet, Sweco, Kanikenäsbanken 10.
Referens-URL:er