IF Götas forum

Full version: Träning Lör 20/2 Wåxnäshallen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Snö Storm,kallt -10 vilket gör att jag kör passet inomhus.Närmaste 6 veckorna enbart grundträning(uthållighet) inför Marathon Stockholm.Lör kör jag 1000m*20 med 45sek Vila,fart 4min/km(48svarv).Bara att hänga på.(marathonlöpare)Denna träning passar mig,andra inte.Lycka till
På programmet står
Lö 20 feb LT 2x20' p=3' Ute
men om det är ogenomförbart så föreslås
LT 8x1000m p=45'' inne

Det jackar bra in med ovan, men 20st tycker jag är lite väl mycket. Vill man köra plusmeny. Kör 10-12 st. Men då blir det MP istf LT.

Samling 09.30

/Lars
Varit sjuk hela veckan tvingas stå över även lördags passet.MVH Lennart E
Förbered er på träning inomhus idag! Värsta vintervädret på länge. jag hade fullt sjå med att ta mig till jobbet med bil. Motorvägen var en utmaning, för att inte tala om Skutbergsvägen som var inpackad med vågor av snö. Det gällde att ha hög fart ända fram till Motionscentralen annars hade jag fastnat i nån driva.

/Pia
Jag körde mitt andra intervallpass nu på flera månader
Körde mitt tempo (Sist) försökte att hålla jämn fart på de 1000x8 jag planerade men farten sjönk på nr 5, 6 och 7 för att göra lite bättre igen på sista.
Hur gör ni alla som tankar ur värdena ur Garmin klockan? det går ju inte att kopiera!
Referens-URL:er