Springer från Skåre 940 är vid Wåxnäshallen 1030 för fortsatt färd någonstans.Bättre förberedd den här gången,jordnötter,vätska resp pengar(kioskhandla).Skåre= Wåxnäs 18km vilket innebär minst 15km ytterliggare.Fartökningen lägger jag hemvägen till Skåre dvs sista 9km.Farten var senast jag och Tomas körde ca 5-5,30min/km.Lycka till Lennart E
�ndring,samling kroppkärssjön(badplats)1030.Tomas farthållare resp vägvisare.15km lugn jogg därefter 40min fri fart(tomas bestämmer farten)Lycka till Lennart
Jag och K-M kör ett pass (70min) på kvällen ca kl 19. Om du vill hänga på, ring.
/Lars
0702247988
Deltagare Lennart E,Erik resp Tomas F.Etapp 1 =10km 49,30min.
Etapp 2 =10km 40,55min.Helt slutkörd,sova resp äta resten av dagen.�vrigt kan sägas att Tomas F helt okörd(EPO Doping)tror att Daniel B kan få problem i Stockholm,Erik kämpar på kanon.Lycka till Lennart E
Hehe ja kul om Thomas kan komma igång, I min grupp sprang Mats, Henrik och Jag lite tidigare, Ja kom upp i 36,5 km idag, Inte riktigt lika snabbt idag som förra söndagen, lite isigare idag som drog ner snittet en del. Snitttempo för mig idag 4:33, alltså totalt 2:44:17
Haha nu tror jag det ska mycket till om jag ska komma före Daniel i Stockholm men nog känns det väldigt bra nu ialla fall. Första 13 km i ca 5 min/km fart nästa 10 km i 4.05 min/km tempo och det kändes väldigt lätt. Totalt vart det ca 30 km på 2:20
Det blev jag, Fredrik och Sören söm körde ett lättare 12,5km-pass på kvällen.
Karta:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=321003
Har föresten fått ordning på en plugin vid namn ST2Funbeat som gör det enkelt att exportera min träningsdagbok i SportTracks till Funbeat. Ska försöka se till så att jag är up-to-date där. Sören, Fredman, Daniel har ju sina pass loggade där sedan länge.
/Lars
Vore kul om fler kunde logga sina pass på funbeat bra och enkelt att hålla koll på sin egen och andras träning
PS. �ven Larsa och Magnus T loggar sin träning där..
/Thomas