IF Götas forum

Full version: Långpass 14/3 1030 Wåxnäshallen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Springer från Skåre 940 är vid Wåxnäshallen 1030 för fortsatt färd någonstans.Bättre förberedd den här gången,jordnötter,vätska resp pengar(kioskhandla).Skåre= Wåxnäs 18km vilket innebär minst 15km ytterliggare.Fartökningen lägger jag hemvägen till Skåre dvs sista 9km.Farten var senast jag och Tomas körde ca 5-5,30min/km.Lycka till Lennart E
�ndring,samling kroppkärssjön(badplats)1030.Tomas farthållare resp vägvisare.15km lugn jogg därefter 40min fri fart(tomas bestämmer farten)Lycka till Lennart
Jag och K-M kör ett pass (70min) på kvällen ca kl 19. Om du vill hänga på, ring.
/Lars
0702247988
Deltagare Lennart E,Erik resp Tomas F.Etapp 1 =10km 49,30min.
Etapp 2 =10km 40,55min.Helt slutkörd,sova resp äta resten av dagen.�vrigt kan sägas att Tomas F helt okörd(EPO Doping)tror att Daniel B kan få problem i Stockholm,Erik kämpar på kanon.Lycka till Lennart E
Hehe ja kul om Thomas kan komma igång, I min grupp sprang Mats, Henrik och Jag lite tidigare, Ja kom upp i 36,5 km idag, Inte riktigt lika snabbt idag som förra söndagen, lite isigare idag som drog ner snittet en del. Snitttempo för mig idag 4:33, alltså totalt 2:44:17
Haha nu tror jag det ska mycket till om jag ska komma före Daniel i Stockholm men nog känns det väldigt bra nu ialla fall. Första 13 km i ca 5 min/km fart nästa 10 km i 4.05 min/km tempo och det kändes väldigt lätt. Totalt vart det ca 30 km på 2:20
Det blev jag, Fredrik och Sören söm körde ett lättare 12,5km-pass på kvällen.

Karta:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=321003

Har föresten fått ordning på en plugin vid namn ST2Funbeat som gör det enkelt att exportera min träningsdagbok i SportTracks till Funbeat. Ska försöka se till så att jag är up-to-date där. Sören, Fredman, Daniel har ju sina pass loggade där sedan länge.

/Lars
Vore kul om fler kunde logga sina pass på funbeat bra och enkelt att hålla koll på sin egen och andras träning

PS. �ven Larsa och Magnus T loggar sin träning där..

/Thomas
Referens-URL:er