IF Götas forum

Full version: Isfria vägar Lör 20/3 kroppkärssjön
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Cykelbanan från kroppkär till Ulvsby helt bar.Behöver inte tänka på trafik bara att köra på.Bara att samlas vid badplatsen kroppkärssjön.
Lycka till
Ja, varför inte.
Jag tänkte ettt tag vägen mot Trossnäs. Den är inom räckhåll från våxnäshallen. Isfri. Det är bilväg, men inte så mycket trafik.

Personligen så gillar jag nog banvallsalternativet ovan bättre.

/Lars
Har kört snabbdistans på banvallen till ulvsby i torsdags och kommer nog göra det på torsdag igen. Dock är det framförallt från viadukten under vägen upp mot stockfallet och bort till Ulvsby som är helt isfri, för det har väll inte smällt helt allt mellan den viadukten och kroppkärrssjön nu senaste 2 dagarna va?
Ok!
Då kör samling 09:30 vid kroppkärrssjön på lördag.
Vi ses,
/Lars
Kommer på Lördag 930.Larsa hade med kakor och kaffe senast,denna gång tar jag med bullar ,cola och kaffe.Lycka till Lennart E OBS efter passet fika
Ser fortsatt bra ut, bara lite is under tunneln vid E18 men helt bra därifrån och bort till Ulvsby utom några meter drygt 2 km innan Ulvsby där man får springa typ 5 meter på snö men vi kommer väll springa 20 min åt ena hållet och då kommer vi nog inte fram dit.

Körde 15 km snabbdistans idag, kändes rätt bra idag.
Lennart:
Kommer! Ser fram emot fika.
Räkna in ca 2 multisportare också.
/Lars

PS. På söndag så kör jag, cykelhandlarn och ev Sören ett längre MTB-pass på grusvägar. Samling samma plats, kroppkärssjön 09:30. Vi kör på grusvägar, 3-4h, med dubbar på däcken. DS.
Referens-URL:er