IF Götas forum

Full version: Fest 12:e Juni
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
På allmän begäran så är det nu dags för fest! Dagen är vald med omsorg och vi hoppas på stor uppslutning. Ta med eget att dricka och något smarrigt att lägga på grillen. Tillbehör kommer att finnas! Eventuellt kan det bli fortsättning på stan senare under kvällen. Skriv in och anmäl er på denna tråd.

När: 19.00 lördagen den 12:e juni
Var: Hemma hos Thomas på �lvåker, Skogaholmsvägen 41
Ta med: Eget dricka, något att grilla och 50 SEK/person för tillbehör

Festkommittén Thomas och Karl-Martin
Bra jobbat gubbar kommergivetsvis Lennart E
Jag kommer, självklart!!!!!
Bra initiativ Gubbar.
Kommer kanon roligt bra jobbat Smile
hej jag kommer okså nu måste fler anmäla sig till denna underbara fest efter ett bra genomfört stadslopp.
Jag kommer banga denna supertillställning. Gör ont.

Dan: Ställer du upp som Diskjockey? Fixa ihop en blandning som rullar. Det behövs ingen livemixning, som på 6-timmars. Men ändå ordning och reda. Superviktigt. -Vi måste trimma våran festorganisation.

/Lars
Jag kommer oxå.....

/Denny
Musiken är viktig och Lars har en poäng. Jag tycker om musik men är ingen konnässör och inser (genom lång erfarenhet på allehanda tillställningar...) att detta är nyckeln till en lyckad fest. Vem tar på sig att fixa DJ:andet? Dvs en spellista med bra musik.

ps. är mitt i packandet, åker hem i morgon efter 10 dagar på mässa i Birmingham.
Klart jag kan ta med mig spelarn och alla skivor jag har. Som jag hadde
på 6 timmars inga problem med det.

Ser fram i mot festen kommer att bli kanon tror jag.

Hörs på lördag nu kör vi Smile
Jag kommer att komma om jag är i Karlstad då men jag kommer inte att springa ett millopp en vecka efter stockholm.
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er