20100813, 15:33
Jag är ganska säker på att Christer Fabricius, Sune Hedman, Christer Skoog hade en god balans mellan 'lokala lopp' och 'centrala lopp'. Det är den balansen jag vill komma åt och det är där som jag känner ett visst ansvar att "gnälla" när det blr för mycket av det ena eller andra*. Tex så tycker jag det är synd att så många springer GBG-varvet utan att ha sprungit ett enda 'lokalt lopp' först.
Det finns flera exempel på talanger som aldrig visat sig utanför distriktet, men det är ju ingen ide att nämna några namn eftersom de som jag känner till i Nerke har ni ju aldrig hört talas om i Värmland.
/Lars
* Jag har gnällt på Leif också när han valt Mullsjöloppet (el likn) istf Hollmekollstafetten i Oslo.
Det finns flera exempel på talanger som aldrig visat sig utanför distriktet, men det är ju ingen ide att nämna några namn eftersom de som jag känner till i Nerke har ni ju aldrig hört talas om i Värmland.
/Lars
* Jag har gnällt på Leif också när han valt Mullsjöloppet (el likn) istf Hollmekollstafetten i Oslo.