IF Götas forum

Full version: Träningsläger
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
�r i planeringsfas för träningsläger för att komma ifrån kyla och mörker i Februari. Vi (Jag, Peter E, Sören och Lennart J?) har då tänkt oss en vecka på Gran Canaria ev, 2-9 feb,. Pris runt 4 500 kr. Datum är satt för att få ett bra upplägg inför IVSM. Var och en bokar själv resa/hotell, när vi bestämt datum. Vi hör av oss framöver. /Fredrik Eriksson
Jaaa! Bra drag!
�h låter trevligt!Smile Vore riktigt skoj om så många som möjligt kan hänga på från träningsgruppen!!
Nu har vi prel, bokat flera boende i Porto Rico, Grand Canaria perioden 2-9 februari ca, pris 5 500kr. Det är ok att ta med respektive/familj för de som önskar. Ni som är intresserade träffas ev, på Resia Bergvik på Söndag 5 september. Om ni är intresserade men ej kan komma då ringer mig på tele, 076 3150716. Jag skriver igen på fredag om vi kör på denna tiden eller ej.

Fredrik "Fritte" Eriksson
Bra initiativ Fredri.
Jag själv kommer bränna mina semesterdagar med långledigt i jul så därför kan jag inte haka på.
Träningsmässigt så koordinerar vi in det så att det harmoniserar med den gemensamma tränings/tävlingsplanen.
/Lars
Nu har jag fixat med ledighet på jobbet för perioden 2-9 februari, så nu är det bara å köra. För er som är intresserade av träningslägret så träffas vi på Resia, Bergvik på Söndag den 5 september kl. 11.00.

Fredrik
�r i Stockholm och tävlar på söndag. Bokar ni resan på söndag? Vilka åker?
Hej Mona.

Vi bokar resa på söndag, men det går även att boka någon dag efter. Vet ej helt vilka som kommer att åka med, de som är intresserade ser du ovan.
Om du är intresserad av att åka med så kontakta mig på tele, 054-190688 eller 0763150716.

Fredrik
Nu har jag och Sören bokat oss för träningsläger i Porto Rico, Gran Canaria 2-9 februari. Vi åker med Apollo och bor på hotell Inagua. Pris 5 218 kr.
Ni som är intresserade kan boka på Resia,senast 10 september. Bäst om ni pratar med Susanne på tele, 054-102438. Använd först och främst de 2 boende som finns kvar på bokningsnr,. 100831-7286-00, om det skulle bli fullt så finns bokningsnr,. 100831-7290-00 (3 rum) och 100831-7294-00
(3 rum).

MVH

Fredrik Eriksson
Jag ska kolla upp datum mm och se om jag kan hänga på..
Sidor: 1 2
Referens-URL:er