IF Götas forum

Full version: Kilterrängen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
�ven om det är prestigefyllt terräng DM på tisdag så hoppas jag att så många som möjligt kommer och springer Kilterrängen på söndag (5/9) klockan 11.00. Om inte annat kan man ta det som ett trevligt långpass. Garanterat mjukt och fint underlag (även om det torkar upp oroväckande fort) minskar risken för förslitningsskador. Ett par högkvalitativa löparskor (alla storlekar skall finnas för utprovning på plats) utlottas bland alla deltagare.

Soppa och smörgås bjuds på efter loppet.
Kommer och går för banrekord... Kör med OL-skor rakt igenom denna gång, eller spik...
Blir jag bara kvitt förkylningen kommer jag.Distans ej bestämt.Lutar åt 25km ser det som ett långpass.Hörs Lör Lennart E
Funderar också att ta detta som ett långpass vi skulle kunna köra tillsammans i så fall Lennart

/Thomas
Jag tänkte också vara med. Planen är att köra 25 km som ett långpass inför LL, tempo runt 5:00-5:15 min/km.

/Magnus
Pigg i dag Lör,springer Intervallerna idag,imorgon 25km KIL.Har du ingen skjuts Tomas ,kan jag hämta upp dig 930 Tingvalla S�N .Hörs Lör Lennart E
Kanon Lennart dyker upp vid Tingvalla 930 imorgon!
Referens-URL:er