IF Götas forum

Full version: Resultat Tjejmilen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Resultat
Mona gjorde ett riktigt bra lopp idag,
http://resultat.marathon.se/tm2010/start...0&Lan_ID=1
/Lars
Tack Lars!
37 sek. sämre än ifjol på Tjejmilen..Hade planer på att persa men var inte riktigt tränad för det. Men bara jag får vara frisk och träna på bra under hösten och vintern så VET jag att jag kan bättre!!
Kändes iaf bra i höfterna så nu laddar jag för att göra en bra tid på havmaran till helgen!
Jo,
jag tycker du gjort en riktigt bra övergång från träning - lokala lopp - större lopp (Lag SM + Tjejmilen).

Nu gäller det att du inte gör bort dig. Du har nu Terräng DM, Sthlm halvmarathon och LL på ditt schema - om jag tolkat det rätt.

Det är lite för tufft, tror jag. Låt devisen - In doubt, Don't (Sebastian Coe) styra.
Dvs om nåt känns tveksamt, ta det säkra alternativet det kommer du tjäna på i längden.

Om du hade varit i toppform, komplett tränad så skulle du naturligtvis inte tveka, men jag tror att det just nu inte är nån mening med att chansa.

�n en gång. Snygg början på hösten - fortsätt vara fokuserad.
/Lars
Tycker också du gjorde ett riktigt bra lopp Mona med tanke på att du vart borta nästan hela säsongen. Men om Lars säger känner du dig minsta osäker skippa hellre en tävling så du inte går sönder. lätt att bli för ivrig när man väl kommit igång! Måste säga att Lisa Nordén imponerade stort i tjejmilen trodde inte hon sprang så jäkla snabbt...
/Thomas

Fredman Skrev:
Måste säga att Lisa Nordén imponerade stort i tjejmilen trodde inte hon sprang så jäkla snabbt...
/Thomas

�r också imponerad av triatleten Nordén...tänk vad hon kunde göra utan tunga cykellår, eller blir hon starkare som löpare av cyklingen...?

Referens-URL:er