IF Götas forum

Full version: Fest 23:e oktober
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Bra där Daniel!Smile)
Både K-M och Mona har påmint mig:
Jag har inte riktigt fått iväg en snygg inbjudan till Tisdagsgruppen än. Blev ett SMS till Annika Tångring (kontakt tisdagsgrupp), men jag får följa upp med ett riktigt samtal.

Mer fakta:
* Sista anmälaningsdag tisdag 19 okt 22.00. Vi behöver bara ha in antal pers för att kunna plannera maten.
* Man tar med sig dryck själv
* Festkommiten koordinerar maten. Det blir en självkostnad för de som vi bjuder in, typ en hundring.
* Festen startar 19.00 och har ingen sluttid
/Lars
�ven jag planerar att närvara.
/Erik
Nu har jag bokat �F:s festlokal för festen. �F-huset ligger intill Stadsparken (Hamntorget), dvs i nära anslutning till Kaffeskrapan.

Problemet är antalet anmälda. Om vi inte blir fler kanske vi ska beställa bord på nån restaurang nånstans och sen gå ut istället.

Mona: Kan du skriva in vilka du vet som kommer.
Hej
Jag och Dan Carlsson från tisdagsgruppen kommer gärna om vi får och jag tror det är fler som intresserade men inte fått tummen ur.
mvh
Niclas Schytzer
Nu ska jag inte fundera längre...
anmäler mig!

Sören
Jag hänger också på.....
mvh
Denny

schytzer Skrev:
Hej
Jag och Dan Carlsson från tisdagsgruppen kommer gärna om vi får och jag tror det är fler som intresserade men inte fått tummen ur.
mvh
Niclas Schytzer

Perfek!
Samla ihop så många festglada som möjligt.
Jag har en utmaning till tisdagsgruppen som kommer annoseras på festen.

Jag är på g till festen, en fest per år är lagomt för L-O ;-)

larsa Skrev:
jag kommer (om jag får för tim) Tim följer med också så hon kan ha lite koll på mig.

Sidor: 1 2 3 4 5
Referens-URL:er