IF Götas forum

Full version: Träning Tors 23/9 1730Wåxnäshallen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Distanspass 50-60min som gäller.I2 skogen funkar alltid??Hörs Tors
�r det inte dax att börja tänka på att vila lite oxså???

Rudner
Bara lugn Distans(5min/km).För min egen del ska sista veckan vara "lagom".För mycket vila bli jag bara seg av men det är olika från person till person.Hörs Tors
Jag kommer med på distansrundan ikväll
Jag kommer inte ikväll , ligger med feber och halsont ..skriver på forumet i morgon ang. Lidingeloppet
Mvh Lennart
ajdå låter inte kul Lennart jag hade mitt halsont i helgen jag Sad inte bästa uppladdningen men ska nog kunna ställa upp ialla fall men väldigt osäker på formen just nu...

/Thomas

felix Skrev:
Jag kommer inte ikväll , ligger med feber och halsont ..skriver på forumet i morgon ang. Lidingeloppet
Mvh Lennart

Ja, krya påre! Men om du känner att det inte händer nåt mirakel så får du nog kasta in handduken. Satsa sedan på halvmaran i okt eller nåt så att du får in nåt lopp nu på senhösten.

Om du inte kan köra så ska vi se om vi kan stoppa in en reserv (namnbyte). Hörde av Morgan att Johan Arnqvist var intresserad av att hoppa in.

Körde 5km-spåret i Karslund �rebro ikväll på väg hem från Sthlm. Fin kväll att springa eljuspår, lagom varmt och mysigt.
/Lars

felix Skrev:
Mvh Lennart

Du är inte ensam om att vara sjuk, själv har jag feber och ont imagen =(

Referens-URL:er