IF Götas forum

Full version: Träning Sön 7/11 0900 Våxnässhallen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Jag tänkte köra ett långpass imorgon vi samlas 9.00 vid Våxnäshallen den alla kan hänga med även dom som inte ska springa över 2 timmar

/Thomas
Pratade med Axel och Daniel Brånn ville springa 800 från Wåxnäshallen.Jag hade "ochså" tänkt springa 800,måste hämta Linda tåget 1030.800 ger sig Lennart E och Axel L av mot Skutberget 6,4km-Motionsspår 9,6km-Wåxnäshallen-5,9km totalen blir ca 21-22km.Farten börjas med 5,00min/km för att avslutas sista 4km 4,20min/km.Kanske lite för kort för Daniel Brånn men han kanske springer från bostaden vilket ger honom sina dagliga 30km.Hoppas det går lika bra med 800 Tomas?Hörs 800 Wåxnäshallen Lennart E.PS Ska inte glömma vätska eller choklad denna gång Axel!!
8 går jättebra springer hemifrån så blir ett bra långpass runt 30k perfekt uppladdning inför NY maraton. Va tvungen att sova imorse så missade tyvärr den gemensamma träningen idag ska ge mig ut nu istället i det fina vädret. hörs 8 imorgon

/Thomas
Skulle gärna ha startat en timme senare men det är ju värt att gå upp en timme tidigare och slippa springa långpasset själv. Ska se till att komma iväg till 8.00 om det inte är fler som vill köra senare.
/Anders E
Ja dyker också upp,
Bästa passet så här långt:Bra fart-Många aktiva-Bra mängd.
Deltagare:Mona-Anders-Tomas-Tomas-Lennart-Axel-Daniel
Distans:21,6km
Tid:1,44tim
Fart:4,50min/km
�vrigt:Fartökning-Ikea-Gruvlyckan-4km lätt uppför-4,09min/km
Hörs Tis 1730 (Vet ej om det blir Distans eller Intervall)Lennart E
håller med ett av årets trevligaste pass! Kul med så många deltagare och vilket väder också! Sen att jag va helt oberörd efter 30 km va också skönt...

/Thomas
Lite för tidigt med träning kl 08, i alla fall idag. Jobbade ju igår och steg upp halv sex, så någon sovmorgon ska man unna sig...

Sammanstrålade helt oplanerat med Pia efter en stunds löpning och fick ett skönt distanspass/lång pratstund i fint höstväder. Det blev en dryg timme på grusvägar.
Inte helt oberörd efter dagens pass, lite feber, huvudvärk, snuvan rinner. Som jag befarade i morse det var förkylning på gång.
Förutom det så var det ett mycket trevligt pass!
/axel
Referens-URL:er