IF Götas forum

Full version: Medlemar IF Göta Långdistans 2010
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Nedan finns en lista på alla medlemmar i "IF Göta Långdistans". Tävlande (aktiv) medlem betalar 600 SEK och öviriga 300 SEK. Betala gärna 2011 års medlemsavgift så fort som möjligt! Som ni kan se så var det 26 stycken aktiva medlemmar och 14 stycken medlemmar. Vi hoppas såklart på en ökning under 2011, målet är att öka antalet aktiva medlemmar till 35 stycken. Våran budget som vi kan använda för tävlingar och omkostnader kommer att knytas till antalet medlemmar så ju fler vi är, ju större budget kan vi få.

Berglund Per 300
Eriksson Annika 300
Eriksson Lennart 300
Eriksson Fredrik 300
Flodberg Carl-Erik 300
Hedström Jan 300
Jarnbro Lisbeth 300
Kaikkonen Kauko 300
Larsson Jörgen 300
Lundström Mats 300
Nilsson Anders 300
Sundåker Bo 300
Tillman Kjell 300
Wahlström 300
Brandt Dan 600
Bylerius HÃ¥kan 600
Carlsson Lars-Erik 600
Daleskog Per 600
Eriksson Peter 600
Gävert Lars-Olof 600
Jansson Lennart 600
Johansson Thomas 600
Juhlén Thomas 600
Klockare Ellinor 600
Larsson Maritha 600
Lundegård Lars 600
Lämås Axel 600
Moberg Karin 600
Moberg Evert 600
Nordling Karl-Martin 600
Ottersten Per-Anders 600
Pedersen Denny 600
Pedersen Tom 600
Persson Sören 600
Sjöström Leif 600
Thomasson Pia 600
Thorstensson Magnus 600
Tryggvesson Ted 600
Vall Per 600
Ã?rnstedt Henrik 600
Hur kommer det sig att inte jag är med på listan...

Mvh Daniel Rudner
Om Du betalat så är det IF Göta kansli som ska kontaktas vid fel.[/u]
Finns inte heller med på långdistansarnas lista men vet att jag finns med någonstans..har iallafall betalat för 2010!
Har IF Götas långdistansare ett speciellt post eller bankgironummer man ska sätta in pengarna på eller är det samma post/bankgironummer som till huvudklubben?.
Samma pg-nummer som övriga IF Göta. Vid betalning, skriv då att det du är ska träna med Långdistans-gruppen med Lars Lundegård som tränare.
Det var väldigt många uppgifter som skulle med när man skulle betala in det där. Jag försökte betala in medlemsavgiften på internetbanken men alla uppgifterna fick inte plats i den lilla rutan man kan lämna meddealande i, och jag har inga inbelningskort heller. Hur ska jag göra?.
jag pratade med kansliet i dag.skriv bara ditt namn i medellande rutan skicka ett mail med dom andra uppgifterna.
Det brukar ju finnas plats för 6 rader med ca 30 tecken/rad till meddelanden (åtminstone på Handelsbanken, där får man dock trycka på en knapp för att visa alla rader).

Det räckte för mig förra året iaf...

/Magnus

MagnusT Skrev:
Det brukar ju finnas plats för 6 rader med ca 30 tecken/rad till meddelanden (åtminstone på Handelsbanken, där får man dock trycka på en knapp för att visa alla rader).

Det räckte för mig förra året iaf...

/Magnus

Det kanske är samma på Swedbank då hoppas det

Referens-URL:er