20110124, 09:16
20110125, 14:08
Jag anmäler mig som funktionär på Lördagen.
Mvh
Erik
Mvh
Erik
20110125, 20:28
kan vara med på lördagen.
m.v.h.
anders
m.v.h.
anders
20110126, 16:29
Jag kan vara med och hjälpa till på lördagen.
/Anders
/Anders
20110130, 09:26
Jag kan också hjälpa till nästa lördag!
20110131, 12:56
From: Johan Engberg [mailto:johan.engberg@ifgota.se]
Sent: den 31 januari 2011 11:51
To: Lundegård Lars (Consultant)
Cc: 'Simon Hidén IF Göta Karlstad'
Subject: SV: 6-Timmars
Kanon Lars,
På fredag kan vi samlas kl 19 i Våxnäshallen. Det pågår ungdomsträning fram till 19.30 men vi kan nog tjuvstarta lite med det som går. Simon och jag kommer och kanske några till så det kommer gå rätt fort på fredag kväll. Jag och Simon blir arbetsledare och vi tar fram en snabb plan för hur/vad vi gör fredag kväll.
Ser ju bra ut för lördagen också, då kan vi samlas 08.00!
Vi håller kontakten!
Med vänlig hälsning. /Johan Engberg
Från: Lundegård Lars (Consultant) [mailto:lars.lundegard@saabgroup.com]
Skickat: den 31 januari 2011 09:16
Till: johan.engberg@ifgota.se
Kopia: Lars Lundegård (lars.lundegard@taiga.org)
Ã?mne: 6-Timmars
Hej!
Nu har jag skrapat ihop ett antal funktionärer: http://www.ifgota.se/forum/showthread.php?tid=918
Vad vi skall kommunicera map tider och arbetsuppgifter.
/Lars
Sent: den 31 januari 2011 11:51
To: Lundegård Lars (Consultant)
Cc: 'Simon Hidén IF Göta Karlstad'
Subject: SV: 6-Timmars
Kanon Lars,
På fredag kan vi samlas kl 19 i Våxnäshallen. Det pågår ungdomsträning fram till 19.30 men vi kan nog tjuvstarta lite med det som går. Simon och jag kommer och kanske några till så det kommer gå rätt fort på fredag kväll. Jag och Simon blir arbetsledare och vi tar fram en snabb plan för hur/vad vi gör fredag kväll.
Ser ju bra ut för lördagen också, då kan vi samlas 08.00!
Vi håller kontakten!
Med vänlig hälsning. /Johan Engberg
Från: Lundegård Lars (Consultant) [mailto:lars.lundegard@saabgroup.com]
Skickat: den 31 januari 2011 09:16
Till: johan.engberg@ifgota.se
Kopia: Lars Lundegård (lars.lundegard@taiga.org)
Ã?mne: 6-Timmars
Hej!
Nu har jag skrapat ihop ett antal funktionärer: http://www.ifgota.se/forum/showthread.php?tid=918
Vad vi skall kommunicera map tider och arbetsuppgifter.
/Lars
20110205, 19:26
Riktigt bra jobbat idag!
Jag droppa in lite på slutet och fick se avslutningen på tävlingen och det så verkligen bra ordnat ut.
Snygg kafeteria med stolar och bord, stolar åt tävlande, skyltar, bra speeker, bra musik, bra med utdelning av vätska/mat, ...
Fredag (5 pers)
Lars L (närvarande)
Lennart E (närvarande)
Rudner (kunde inte vara med sent på kvällen)
André (frånvarande))
Henrik (frånvarande)
Lördag (7 pers)
Dan (närvarande)
Daniel B (närvarande)
Leif (frånvarande, magsjuka - så vi tackar för att han inte kom:-)
Erik (närvarande)
Anders (närvarande)
Anders (närvarande)
Kauko (närvarande)
Per J (närvarande)
BRA!
/Lars
Jag droppa in lite på slutet och fick se avslutningen på tävlingen och det så verkligen bra ordnat ut.
Snygg kafeteria med stolar och bord, stolar åt tävlande, skyltar, bra speeker, bra musik, bra med utdelning av vätska/mat, ...
Fredag (5 pers)
Lars L (närvarande)
Lennart E (närvarande)
Rudner (kunde inte vara med sent på kvällen)
André (frånvarande))
Henrik (frånvarande)
Lördag (7 pers)
Dan (närvarande)
Daniel B (närvarande)
Leif (frånvarande, magsjuka - så vi tackar för att han inte kom:-)
Erik (närvarande)
Anders (närvarande)
Anders (närvarande)
Kauko (närvarande)
Per J (närvarande)
BRA!
/Lars
20110205, 22:41
Eftersom jag var speaker på Götas Ungdomsspel för 2 helger sedan och hade kunder idag så var jag bara åskådare idag. �r uppbokad som funktionär på andra lopp under året.
20110206, 22:27
Mona: Japp, jag vet. Du har varit ganska flitig. Impad över att du tog speaker jobbet.
Det finns flera som varit med på många arr, tex Larsa, Axel osv.
Bra att vi fördelar jobbet. Det ska inte bara vara samma personer på alla arr. Det räcker med typ 2-3 arr/år. Speciellt om vi alla, efter förmåga, ställer upp.
/Lars
Det finns flera som varit med på många arr, tex Larsa, Axel osv.
Bra att vi fördelar jobbet. Det ska inte bara vara samma personer på alla arr. Det räcker med typ 2-3 arr/år. Speciellt om vi alla, efter förmåga, ställer upp.
/Lars
20110207, 09:19
Brukar inte vara främmande för att prova på nya saker
Håller med! Viktigt att alla drar sitt strå till stacken och hjälper till vid föreningens arrangemang.
Håller med! Viktigt att alla drar sitt strå till stacken och hjälper till vid föreningens arrangemang.