IF Götas forum

Full version: Långpass söndag
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Lite senare start på passet så man kan bättra på brännan lite... Förslagsvis 11.00 vid Våxnäshallen. Kring 5 min tempo.
Jag kommer
Anders, Johan, Daniel och André. V-hallen - Skutberget - Dingelsundet - City - Färjestad - V-hallen. 4.50 tempo. 30 km.
Bra jobbat gubbar! Startade lite tidigare. Ska försöka komma på nåt gemensamt pass frampå nu när kroppen verkar funka igen! den har vart nästan obrukbar nu i 6 veckor! 30 km fick jag ihop idag ialla fall! skönt i kylan...

Fredman Skrev:
Bra jobbat gubbar! Startade lite tidigare. Ska försöka komma på nåt gemensamt pass frampå nu när kroppen verkar funka igen! den har vart nästan obrukbar nu i 6 veckor! 30 km fick jag ihop idag ialla fall! skönt i kylan...

Bra jobbat själv! 30 km (på egen hand idag) är starkt. Vi pratade på det under passet idag, undrade vart du tagit vägen. Jag är också i en liten uppförsbacke från 3 v semester samt sjukdom, börjar komma igen nu i alla fall. Hoppas du repar dig ordentligt så ses vi snart!

Referens-URL:er