IF Götas forum

Full version: Träning 22/2 1730 Wåxnäshallen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Favorit i repris-5*3*600m-45sek ståvila-3min seriepaus.Siktar denna gång på 2,01 fart rakt igenom.Hörs Tis Lennart E
Körde 20 ggr 400 med 30sek vila i �rebro idag, skulle hålla ungefär 77 vilket ja hade på de flesta och det kändes rätt bra.
2011-02-22 Ti Vo2 3x5x2' p=45'' sp=3', Våxnäshallen 17.30

Not. Det är inte 600m-intervaller. Det är 2min:are. Sedan råkar Lennart komma 590m och att han springer 10m till för att korsa startlinjen.

Vi ses,
/Lars
Jag har blivit akut förkyld så jag står över dagens träning´då jag inte vill dra på mig någon allvarligare sjukdom så väljer jag att stå över dagens pass.
Jag grejar nog inte att räkna upp alla. Tror vi var över 20 pers.

Per, L-O, Leif, Jag, Anders, Fredrik, Lennart E, Per A, Thomas, Rudner (välkommen tillbaka), Denny (f-kyld), Pia, Ellenor, Lennart J, mfl på 2-minutare, sören körde med juniorerna och Mona med man om körde 800ingar.

Personligen så gick passet bra. Bra på så sätt att jag sprang lite fortare än sist. Var lite starkare i löpsteg, men var sliten sedan helgen och kunde inte pressa upp puls.

Nästa vecka kör vi 8*1000m p=1'.

/Lars
Gött pass, men något sega ben, framförallt vaderna. Ansträngde mig för att hålla relativt jämn fart på intervallerna.
Det diffade inte mer än 2-3 sekunder mellan vissa intervallerna. Men det var jobbigt att inte spänna bågen från början.
Referens-URL:er