IF Götas forum

Full version: Testlopp 5000m 12/3
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
anmäler mig

16.55 Anders Eriksson -82 IF Göta
Anmälan testlopp

17.30 Anton Nilsson -94 Kils OK
Ajdå synd att det var ett B-Heat inplanerat efter. Ja som tänkt köra 10 km snabbistans som en del av ett långpass. Får nog bli så att jag kör 2 st 5 km intervaller istället, den första innan vi startar.

Så anmäler mig

17:20 Daniel Brånn -82 Kumla SF
Jag anmäler mig:
17.00 Erik Olsson - 84 IF Göta
Tider
Anders E 16:49
Thomas Ju 16:50
Anton 17:43
Anders 17:49
Lennart 17:51
Lars O 18:10
Mona 18:13
Per A 18:43
Sigrid 19:57
Krister ????? 20:07

Tidigare Axel.
Rättelse: Tidtagare ska det vara. F-baskade rattstavningsprogram.

/Lars
�r nöjd med mitt nya pers!:-)
Hade inte förberett mig på något sätt inför testloppet utan är inne i en hård träningsperiod och har kört dubbla pass nästan hela veckan exempelvis 24km igår em. Visste inte hur kroppen skulle orka på testloppet men kändes rätt så bra!
�r första gången jag springer 5000m inomhus, har svårt för doseringen inne i hallen och brukar alltid ha svårt med luften och så var fallet även idag. Känns som att det inte är någon ventilation överhuvudtaget. 5000m är egentligen ingenting för mig, måste till en halvmara för att jag ska kunna göra mig rättvisa, men kroppen var ganska pigg och jag ser det här som ett bra kvitto! En bra inledning på säsongen!:-)
Bra resultat överlag-26sek bättre än ifjol vilket får vara godkänt-problem med "fotsulan" annars kanon-laddar för 3000m om två veckor-under 10 som gäller Hörs Lennart E
Jag är väldigt nöjd med att vara under 20min, särskilt såhär tidigt på året. Det trodde jag inte...Smile Och känner att jag har mer att ge! Jag hade ju faktiskt tänkt fortsätta ett varv till i villervallan..Wink
Väldigt nöjd med dagens testlopp. hade väldigt ben men kroppen tyckte nog det va lite för tidigt att maxa... Lite jobbigt att ligga först och dra och jag va nog lite bekväm en del varv så finns mycket kvar att ta på den här tiden men är även jag inne i rätt tung träningsperiod nu så ska inte va som bäst nu... men borde skaffa mig en mental tränare kanske =) Men pers med 20 sek och över 50 sek snabbare än vid samma tidpunkt ifjol.

/Thomas
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er