IF Götas forum
Resa Startmilen - Utskriftsvänlig version

+- IF Götas forum (http://forum.ifgota.se)
+-- Forum: Föreningen (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Långdistansarna (/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Ämne: Resa Startmilen (/showthread.php?tid=1805)

Resa Startmilen - Karl-Martin - 20130329 19:39

Startar en tråd för resan till Startmilen. Vi är rekordmånga som ska åka, 23 stycken, och vi kommer att hyra bussar. De som inte ska åka med (typ egen bil) eller måste ställa in (skada eller sjukdom) anmäler på denna tråd. Jag kommer boka fordon i början på nästa vecka.

När ska vi åka?
Samling: 10:00
Plats: Ahlmarkshuset

Vi åker hem efter tävlingen. Eventuellt kan vi dela upp så en buss åker hem direkt och en dröjer kvar för prisutdelning etc.

RE: Resa Startmilen - Anton Nilsson - 20130330 19:05

Hej! Jag har haft problem med sjukdom och nu på senaste tiden magproblem, jag återkommer till veckan om jag ska delta eller inte.

Mvh
Anton Nilsson

RE: Resa Startmilen - Ingstorp - 20130402 08:06

Hej! Får nog åka egen bil då min dotter skall med och springa 5km som startar 1300. Räknar med att åka senast 1030 från Karlstad. Finns plats om ngn vill åka med./Olof

RE: Resa Startmilen - Linda - 20130402 15:13

Troligtvis kommer jag också att ta egenbil, håller till utanför Kga till helgen./Linda

RE: Resa Startmilen - L-O - 20130402 18:25

Hej! Om jag åker till startmilen (vilket är osäkert, beror lite på) kan jag då köpa en plats i bussen om de inte är fullsatta som jag gjorde ifjol? Verkar inte vara några fler i västra delen av länet som har nått större intresse av racet.

Mvh L-O

RE: Resa Startmilen - Frippe - 20130403 07:12

Efter gårdagens vadhaveri är det bara att ställa in för min del. Surt som f-n! Sad

Lycka till alla som kör på lördag...

//Frippe

RE: Resa Startmilen - Henke - 20130403 08:53

Halåå Smile
Henke tillbringar en stor del av helgen i Örebro, så ja åker egen bil med familj. Nu kör vi hårt på lördag så ses vi där. Tjaa så länge

RE: Resa Startmilen - Ingstorp - 20130403 09:26

Hej igen! Dottern förkyld så det blir bara jag själv och åker då gärna med om det fortfarande finns plats.
/Olof

RE: Resa Startmilen - Anton Nilsson - 20130403 20:32

Anton Nilsson Skrev:
Hej! Jag har haft problem med sjukdom och nu på senaste tiden magproblem, jag återkommer till veckan om jag ska delta eller inte.

Mvh
Anton Nilsson

Jag åker med till Örebro, får ta det som ett fint testlopp, då formen inte är på topp Smile

RE: Resa Startmilen - Karl-Martin - 20130404 16:26

RESA STARTMILEN!

Vi kör som förra året och samlas 10:00 i Ahlmarkshuset.

Mail från Johan Engberg:
Två minibussar och en bil (9+9+5) hämtas på hotell Bilan (nycklarna, fordonen står där de brukar i parkeringshuset) på lördag morgon och lämnas fulltankade i parkeringshuset lördag kväll. Nycklarna läggs då i inkastet bredvid entrédörren till Hertz, ut mot Drottninggatan.

Jag måste ta egen bil (barnkalas) så vi syns på plats. Tänk på att tanka bilarna innan de återlämnas.

Jag förslår att personbilen åker direkt till starten (utan fika) och kan då med fördel nyttjas av de som ska springa 5 km och startar 13:00.

RE: Resa Startmilen - Karl-Martin - 20130404 20:41

L-O: du kan åka med. Kostar 120 sek som betalas in på IF Götas konto pg 473791-2, ange "Långdistansarna" vid betalning.

RE: Resa Startmilen - Ingstorp - 20130405 06:55

Halsont, huvudvärk och en rejäl förkylning! Måste tyvärr kasta in handduken. Riktigt tråkigt då jag sett fram emot denna tävling. Lycka till ni som springer imorgon, syns nästa gång.
/Olof

RE: Resa Startmilen - Leif H - 20130405 13:24

Måste tyvärr kasta in handduken även i denna tävling.
Varit sjuk i tre veckor nu... Hoppas på första träningspassen under helgen, men vi får se. Första dagen idag jag har kunnat jobba utan droger. Kör hårt! Jämn och hög fart och öka i sista backen, det är utför i år mot mål...

Hälsningar Leif H

RE: Resa Startmilen - NiclasHensing - 20130405 18:53

Kan man tänka sig att en buss svänger in i Skattkärr och hämtar upp mig? Skulle vara skönt att slippa åka tur och retur Karlstad 2ggr i onödan...
//Niclas Hensing
0703-201545

RE: Resa Startmilen - lundegard - 20130405 22:15

Vi svänger förbi, koordinerar på morgonen vid avresa.
Ses,
/Lars
073 43 74 887

RE: Resa Startmilen - Linda - 20130406 14:47

Hoppas det har gått bra för er!, själv ligger jag hemma och är krasslig:-(