![]() |
Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Utskriftsvänlig version +- IF Götas forum (http://forum.ifgota.se) +-- Forum: Föreningen (/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Långdistansarna (/forumdisplay.php?fid=17) +--- Ämne: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 (/showthread.php?tid=2317) |
Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Karl-Martin - 20150128 07:49 Påminner om att betala in medlemskap för 2015. Avgiften är den samma som för 2014 (600 SEK) och då blir Du tävlingsmedlem och får åtnjuta både tränarledd träning, program och stöd för utvalda tävlingar under 2015, vilka återkommer jag och Lars till. Här kan du (ny)registrera i medlemskap http://ifgota.se/betalning/page1.jsp?type=101 Ange gärna "IF Göta Långdistans 2015" samt "Tränare Lars Lundegård". Precis som förra året kommer vi att anmäla oss till tävlingar via forumet och vi har fått en budget att hålla oss inom. RE: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - lundegard - 20150209 23:33 Betala in innan 26 februari. Vi en medlemsförteckning på gruppen då. Anmälan inbet går riktigt smidigt. Det är bara: fyll i-> klick -> fyll i -> klick -> fyll i betalningsmetod -> klick -> KLART. /Lars RE: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Karl-Martin - 20150303 15:57 Följande har tävlingsmedlemskap. Om Ni saknas, vänligen betala in så fort som möjligt! Englund Ann-Louise Bas Kaikkonen Kauko Kke Ander Joakim Lång Andersson Tomas Lång Andersson Mattias Medel Alteblad Magnus Medel Bylerius Håkan Lång Bäcker Emma Lång Carlsson Dan Lång Claveroth Josephine Medel Dreierbakken Viktor Lång Ellström Anne Lång Eriksson Fredrik Lång Eriksson Håkan Medel Forsberg Carina Lång Granström Jenny Medel Groth Jakob Medel Gustafsson Pontus Medel Helgman Anton Lång Helgman Leif Lång Johansson Frida Lång Johansson Peter Lång Johansson Samuel Lång Jonsson Alexander Lång Karlsson Lars-Erik Lång Kindlund Sören Lång Per-Erik Larsson Medel Leverström Fredrik Medel Lindström Tobias Lång Lundegård Per Lång Lundegård Lars Lång Lundström Mats Lång Magnusson Johan Medel Moberg Evert Lång Moberg Karin Lång Niklasson Göran Lång Nordling Karl-Martin Lång Nordmark Mats Lång Nordström Fredrik Lång Nåhem Kristoffer Lång Olsson Erik Lång Olsson Krister Medel Olsson Lars Lång Olsson Ylva Medel Ottersten Per-Anders Lång Pedersen Denny Lång Pettersson Per Lång Pätsi Mikael Medel Rudner Daniel Lång Sandström Lars-Göran Medel Sjöström Leif Lång Skistad Joachim Lång Stjernström Gunnar Medel Sundåker Bo Lång Svärdh Camilla Medel Säwström Oscar Lång Take Linda Lång Take Mikael Lång Thorstensson Magnus Lång Tjus Annika Medel Tollin Henning Lång Vadelius Sofie Medel Vall Per Lång Wilhelmsson Anders Lång Åhs Ann-Charlotte Lång Abrahamsson Erika Medel Alm Arne Medel Andersson Thomas Medel Bergqvist Leif Medel Chapman Malcolm Medel Englund Anders Medel Gustavsson Anders Medel Johansson Martin Medel Lindqvist Johan Medel Nilsson Björn Medel Nilsson Karl-Erik Medel Nyström Anna Medel Olsson Jan medel Svensson Urban Medel Tillman Kjell Medel Örnberg Linnea Medel RE: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Karl-Martin - 20150317 14:16 Listan har uppdateras efter hand. Om Ni inte finns på listan, ring Maria på kansliet (054-212327) som meddelar mig. RE: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Viktor84 - 20150329 13:43 Karl-Martin Skrev: Listan har uppdateras efter hand. Om Ni inte finns på listan, ring Maria på kansliet (054-212327) som meddelar mig.
RE: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Karl-Martin - 20150330 14:50 Fixat! RE: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Rudner - 20150330 21:09 skriv in mig också Karl-Martin du måste missat mig... Med vänlig hälsning, Daniel Rudner RE: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Karl-Martin - 20150331 11:20 Fixat! RE: Medlemmar IF Göta Långdistans 2015 - Karl-Martin - 20150428 11:40 Uppdaterat listan! |