Föreläsning med Magnus Bergman - Utskriftsvänlig version +- IF Götas forum (http://forum.ifgota.se) +-- Forum: Föreningen (/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Löpgrupp medel (/forumdisplay.php?fid=26) +--- Ämne: Föreläsning med Magnus Bergman (/showthread.php?tid=2391) |
Föreläsning med Magnus Bergman - G Grahn - 20150407 08:55 Hejsan! En liten undran; Torsdag den 28 maj kl 19 har jag bokat en föreläsning med Mr Lidingöloppet, Magnus Bergman. Tanken var att hålla den i Edane (Brunskogsloppet ingår för andra året i Lidingöloppet On Tour) men överväger att ta Magnus till Karlstad istället. Är detta något som kan vara intressant för er?! Pejlar lite att ha det i Friskis&Svettis nya lokaler vid Sannafältet. Givetvis kostnadsfritt, fika bjuder vi på. Vet att ni kör på torsdagar men 28:e var ett ? nu, och till klockan 19 hinner ni ju om ni kör 18?!! MVH Gunnar Grahn RE: Föreläsning med Magnus Bergman - G Grahn - 20150407 08:59 Svarar på mitt egna inlägg nyss...shit, Harsprånget går den kvällen. Kan kolla med Niklas på Lidingö om vi kan ändra till Onsdag 27 istället. Datumet bara preliminärbokat. RE: Föreläsning med Magnus Bergman - anna - 20150408 20:44 Hej Gunnar ! Låter väldigt kul, håller den 28:e öppen tills vidare. Kan absolut tänka mig ett sådant upplägg Hör av dig om du undrar något ! Malcolm 070-6443418 Anna 070-6811004 |