IF Götas forum

Full version: Funktionär: Karlstad GP 2/8
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Då ni är de i särklass mest aktiva på forumet vill jag även lägga en blänkare här angående transporter före och efter galan.
Jag har lagt ett inlägg under föreningen. http://ifgota.se/forum/showthread.php?tid=1166
Jag tar tacksamt emot intresseanmälningar för detta.
//Simon

SISU-Lars Skrev:
Kommer.

Sören har frågat mig om hjälp med mätning av kastgrenar.

/Lars Olsson

Jag kommer att få hjälp av Per (mätare på kommunen) så du kan hjälpa till med annat

Jag kommer och hjälper till.
Kommer:

Bära n och ut häckar har jag gjort tidigare och det är en uppgift ni kan boka in mig på (om behovet för detta finns).

Fritte
jag har ej heller någon uppgift än, har ej gjort nåt tidigare. så hitta på nåt för mig ni som kan det. i värsta fall kan ta körning.
jag kommer och hjälper till vill hjälpa till vid tidtagning med kauko
Jag har anmält mig och min Sambo, direkt till Elinor, då hon stötte på mig när jag var med på Sallies träning/
Mvh Per V
jag har skickat iväg listan.
�terkommer på söndag (ute på kort-semester till danmark)
/lars
Jag kommer arbeta som chafför under onsdagen förmiddag, jag kör ett gäng till antingen Arlanda eller Gardemoen tidigt på morgonen (04.00). Pratade med Simon på kansliet igår och behovet är stort både under måndagen och onsdagen. Anmäl gärna intresse om ni har möjlighet att ställa upp att skjutsa! Hur kul som helst att få möjliget att prata med världeliten på "tu man hand"!
Jag har redan anmält mig som funktionär till Johan Engberg.
/Karin Moberg
Sidor: 1 2 3 4
Referens-URL:er