20110726, 10:26
Samling 14:30 på tisdag.
Om du inte kan redan från kl 15 så är det okej, skriv in när du tror dig kunna komma.
/Lars
---
From: Stefan Sundin [mailto:stefan.sundin@skola.hammaro.se]
Sent: den 26 juli 2011 10:49
To: Lundegård Lars (Consultant); Johan Engberg
Cc: Simon Hidén IF Göta Karlstad (simon.hiden@ifgota.se)
Subject: Re: RE: Karlstad GP
Hej
Jag har pratat med Kauko och fått bekraftat att Tom Pedersen, Leif Nilsson, Lars Nilsson samt Bo Sundaker deltar på KGP. + Larsa. Dessa kan inklusive Kauko själv vara vid varvning och behjälpliga vid målet på 800 for löpordningen.
Alla andra behovs vid hackarna och som måldomare.
Tävlingen startar 15.00 och det är viktigt att så många som möjligt är där då eftersom vi har tre häcklopp direkt. Janne Stenback assisterar som brukligt som löpledare.
Jag är tacksam om du Lars meddelar så manga som möjligt om starttiden for tävlingen. Vi behöver samlas senast 14.30 för att stämma av det sista inför arrangemanget.
Mvh Stefan
054-515073/ 070-3949761
Om du inte kan redan från kl 15 så är det okej, skriv in när du tror dig kunna komma.
/Lars
---
From: Stefan Sundin [mailto:stefan.sundin@skola.hammaro.se]
Sent: den 26 juli 2011 10:49
To: Lundegård Lars (Consultant); Johan Engberg
Cc: Simon Hidén IF Göta Karlstad (simon.hiden@ifgota.se)
Subject: Re: RE: Karlstad GP
Hej
Jag har pratat med Kauko och fått bekraftat att Tom Pedersen, Leif Nilsson, Lars Nilsson samt Bo Sundaker deltar på KGP. + Larsa. Dessa kan inklusive Kauko själv vara vid varvning och behjälpliga vid målet på 800 for löpordningen.
Alla andra behovs vid hackarna och som måldomare.
Tävlingen startar 15.00 och det är viktigt att så många som möjligt är där då eftersom vi har tre häcklopp direkt. Janne Stenback assisterar som brukligt som löpledare.
Jag är tacksam om du Lars meddelar så manga som möjligt om starttiden for tävlingen. Vi behöver samlas senast 14.30 för att stämma av det sista inför arrangemanget.
Mvh Stefan
054-515073/ 070-3949761