jag har betalt medlemsavgift i febuari 600kr
(larsa)
- Bra. Då är det bara att meddela kansliet att du både är tillräckligt gammal och långsam för att tillhöra veteran/långdistansarna och inte någon ungdom/elit/sprint-grupp. :-)
- Hur var det med funktionärsuppdraget. Antar att du vill paxa en plats vid tidtagaruret/varvningen.
/Lars
jag har betalt medlemsavgift i febuari 600kr
(larsa)
- Bra. Då är det bara att meddela kansliet att du både är tillräckligt gammal och långsam för att tillhöra veteran/långdistansarna och inte någon ungdom/elit/sprint-grupp. :-)
- Hur var det med funktionärsuppdraget. Antar att du vill paxa en plats vid tidtagaruret/varvningen.
/Lars
hej jag är funktionnär med kako och lennart är också med där
hej jag är funktionnär med kako och lennart är också med där
Bra.
Jag kolla med Kauko och fick hans lista. Uppdaterade ovan.
Vid varvning så behöver de vara 4+.
Bana behöver 10.
Vi är just nu 5 man kort.
/Lars
Kan tyvärr inte ställa upp i år. Har en födelsedagsfest för en av mina barn den kvällen. / Leif
Hej!
Jag kan också ta ett pass på galan, helst den senare tiden.
/Jörgen
Jörgen:
Super.
Lägger in dig 18:00 - 21:00
(Jag vet inte när det slutar, men det är väl i den häraden)
/Lars
Jag kan tyvärr inte heller, frun har bokat den kvällen och jag är ensam med barnen.
/Magnus
Jag ska på svensexa (svåger) så jag kan tyvärr inte.
Kan inte heller! De ska ha svensexa för min sambo och jag har ingen barnvakt tyvärr!!!
/Emma!
Behöver svar från:
Aviander Per (Har skickat sms idag)
Bylerius Håkan
Eriksson Fredrik
Hensing Niclas
Jung Per
Pedersen Denny
Vall Per
Vår strategi är att 6-timmars (inne och ute), Vårruset och Karlstad GP är de arrangemang vi ska ställa upp på.
Flera av de andra arrangemangen så springer vi kanske själva på. Notera att IF Göta hjälper oss med funktionärer vid tex DM och Resultttävlingar så det är lite ge-och-ta här.
Hälsa gärna där hemma från mig och
- Jag skulle gärna vara med på släktmiddan, men min tränare har tvingat mig att hjälpa till på Karstad GP.
/Lars