IF Götas forum

Full version: Funktionärer Karlstad GP 19/7
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Kan ej närvara.
Jag kan hjälpa till visar det sig. Har semester så tidigt pass är ok.

hälsn

Håkan
Jag kommer att vara chafför under onsdag eller torsdag natt.
Jag ska ansvara för den optiska mätningen som ifjol på släggkastningen över älven, och hjälpa till under mätningen på torsdagen.
Ottersten är på semester och kan inte. Lovar dock att vara med som funktionär 6-timmars utomhus.
(Hej. Jag heter Christian Hedqwist och började springa med er långdistansare förra året.)

Jag vill bara säga det att jag kan hjälpa till under tävlingsdagen, med någon upg. (Tidigare år har jag stått på parkeringen, men nu har jag inte hört något.)

/Christian
Semester och kommer vara bortrest, får hjälpa till på 6-timmars....

mvh
Denny
Bra Christan!

Sätter in dig 15:45 - 19:00+. Där efter 19:00 så kan du välja om du vill gå upp på läktarn eller inte. (Fast bästa plats för löpning är där på banan/målet.)

Ses,
/Lars
http://www.friidrottsanmalan.se/Startlis...I7m721V1A=

3000m kommer bli riktigt kul att följa. Jag tycker det ska bli kul att se hur de bästa svenska löparna typ Olle Walleräng, Andreas Åhwall och Eric Sonorski klarar sig, och hur fort Andre kan springa där bak. Tror inte Per Jung springer.

På 800m har vi Sören och Bnjamin.

På 800m kvinnor så har vi en bra veteran (36år) Diane Cummins. Hon har årsbästa som Sören. Vet inte om hon är med på OS. Verkar nästan som att detta är en uppladdning mot OS.

/Lars
Det ser riktigt bra ut på funktionärsfronten. Bra uppslutning

Leif hoppar in och hjälper Kauko. Anders E och Magnus T kanske hoppar in ocg tar ett chafförsuppdrag på fredag. (Kontakt m Simon)
Stefan S skulle se om han får tag på Per J, som ev kunde vara med.

Om någon (biffig snubbe:-) vill vara vakt vid insläpp av tränare/aktiva så är Johan E superintresserad av den resursen. Skriv upp dig så koordinerar jag det.
/Lars
Sidor: 1 2 3 4
Referens-URL:er