IF Götas forum

Full version: Inbjudan/Anmälan: Goliatloppet 18/8 Kil
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.

Anton Nilsson Skrev:

lundegard Skrev:
Hur var det föresten med långa Terräng DM. Jag har glömt bort vilket datum vi satte på det.
Kan du kolla upp med dina Kils-vänner om när?

/Lars

Kollar upp det på tisdag om jag kommer ihåg, återkommer Smile

Datumet var tänkt den 4e September, men jag påpekade att vissa deltog i Arvika halvmaraton och vissa på 6-timmars den 1a September, så jag la upp förslag på att flytta det till Torsdagen den 6e istället.

Vad tror ni?
Räcker 3 dagar mellan tävlingarna?
jag kör på vilket som.

Angående Terräng DM.
Ja, Torsdag den 6e passar mycket bättre. Kör på det så kommunicerar vi ut det så mycket vi bara kan.

/Lars
Skickat anmälningar

Anton Nilsson Skrev:

Anton Nilsson Skrev:

lundegard Skrev:
Hur var det föresten med långa Terräng DM. Jag har glömt bort vilket datum vi satte på det.
Kan du kolla upp med dina Kils-vänner om när?

/Lars

Kollar upp det på tisdag om jag kommer ihåg, återkommer Smile

Datumet var tänkt den 4e September, men jag påpekade att vissa deltog i Arvika halvmaraton och vissa på 6-timmars den 1a September, så jag la upp förslag på att flytta det till Torsdagen den 6e istället.

Vad tror ni?
Räcker 3 dagar mellan tävlingarna?
jag kör på vilket som.

Det går inte att skjuta på terräng-DM ytterligare några dagar eller krockar det med något annat då? Blir för tufft för mig/de som springer 6-timmars att tävla så tätt inpå.
/Mona

För oss (icke-DM-utbölingar som gärna vill springa lopp och gärna springer i skogarna kring Frykstastugan! Wink) passar torsdag den 6 september utmärkt! Jag har en undran om det går bra för en Hsen att springa 8km? Vet att det brukar vara 12km som gäller för herrseniorerna och 8km för H35 och uppåt.

/Nilivaaraduon Smile

Mona Skrev:
Det går inte att skjuta på terräng-DM ytterligare några dagar eller krockar det med något annat då? Blir för tufft för mig/de som springer 6-timmars att tävla så tätt inpå.
/Mona

Tjurruset den 15e vill man väl ha 100% fräscha ben, så den veckan är jag osäker.
Frågan är om man lägger det på den 18e isåfall, vet dock inte hur eran planering blir, men Oslo halvmaraton springer inte jag.
Vet tyvärr inte, får be Jonas Uller höra av sig.

Sigrid Skrev:
För oss (icke-DM-utbölingar som gärna vill springa lopp och gärna springer i skogarna kring Frykstastugan! Wink) passar torsdag den 6 september utmärkt! Jag har en undran om det går bra för en Hsen att springa 8km? Vet att det brukar vara 12km som gäller för herrseniorerna och 8km för H35 och uppåt.

/Nilivaaraduon Smile

Det borde gå, utom tävlan alltså Smile
Har ingen inbjudan vad jag vet än så länge.
Återkommer när jag vet mer.

Håller med Mona om att ha terräng-DM lite senare. 18 September låter super!
vad är det här nu då?!

Kils AIK friidrott

"GOLIATLOPPET ÄR INSTÄLLT!!!

pga av för få anmälningar så tvingas vi i år att ställa in Goliatloppet!"
jaha, det var den helgen det, blir nog Hagenrundan för min del då.

Hagenrundan

Kollar upp DM och lägger upp när jag har mer information, om inte Jonas gör det själv.

Anton Nilsson Skrev:
jaha, det var den helgen det, blir nog Hagenrundan för min del då.

Hagenrundan

Kollar upp DM och lägger upp när jag har mer information, om inte Jonas gör det själv.

Bra Anton! Tycker den 18 september låter kanonbra!:-)

Vad tråkigt med Goliatloppet! Tror att det är många som tänkt vara med som inte anmält sig ännu, iallafall jag!

Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er