20131222, 14:11
Om intresse finns:
- så har jag tankar på att sätta ihop en grupp som satsar på vårruset.
Det kanske inte är årets viktigaste tävling, men det är ett bra mål att ha som sporre.
Och jag pratar här om att riktigt seriöst träna och förbereda för ett kanonresultat just den tävlingen. En sk 'A'-tävling.
Rent praktiskt så är det frågan om:
- formera gruppen
- samlas allihopa och individuellt sätta upp målsättning för loppet
- se vad som krävs för att nå målet
- sätta upp plan för genomförande
Ang genomförandet:
Träningspassen kommer vi köra ihop på de vanliga tiderna. Det kan bli någon justering, men det kommer inte bli någon tjej resp killgrupp.
Hör av dig till mig om du är intresserad, alternativt om allt är självklart
- skriv upp dig här.
/Lars
PS. Ev så kopierar vi konceptet från tjejerna och kör en "Fokus grabbhalvan/DM5000m", men jag tror att tjejerna har större potential än vi :-) så vi får komma i bakvattnet. DS.
- så har jag tankar på att sätta ihop en grupp som satsar på vårruset.
Det kanske inte är årets viktigaste tävling, men det är ett bra mål att ha som sporre.
Och jag pratar här om att riktigt seriöst träna och förbereda för ett kanonresultat just den tävlingen. En sk 'A'-tävling.
Rent praktiskt så är det frågan om:
- formera gruppen
- samlas allihopa och individuellt sätta upp målsättning för loppet
- se vad som krävs för att nå målet
- sätta upp plan för genomförande
Ang genomförandet:
Träningspassen kommer vi köra ihop på de vanliga tiderna. Det kan bli någon justering, men det kommer inte bli någon tjej resp killgrupp.
Hör av dig till mig om du är intresserad, alternativt om allt är självklart
- skriv upp dig här.
/Lars
PS. Ev så kopierar vi konceptet från tjejerna och kör en "Fokus grabbhalvan/DM5000m", men jag tror att tjejerna har större potential än vi :-) så vi får komma i bakvattnet. DS.