Om det inte blir några protester så blir det
2-3x20' p=4'
3st för Marathon folket.
2st för övriga.
Och annars så är det Tävling 1500m på Götas Ungdsomsspel Söndag.
/Lars
Springer intervaller på Lördag !
Har både tillfrisknat samt hittat lösenordet till forumet !
H: Peter S
Jag jobbar hela helgen 24-25/1
, så räkna inte med mig då!
Jag är bättre efter en riktig förkylning. Från onsdag förra veckan och jag hostar lite än. Kommer om jag känner mig bra!
Hej på er jag kommer ifrån Arvika och tänkte komma med och köra intervallpasset med er på lördag får se hur det går //Thomas Juhlén
Vad är det för underlag ni springer på idag? �r det dubbat eller odubbat som gäller?
Blev tyvär tvungit en skippa dagens pass då jag råkade halka på en isfläck under snönn igår och fick lite ont i kvät men hoppas inget gick sönder och att det snart slutar göra ont.
Karl-Martin, Lascha, Dan, Björn, Magnus T., Fredman, Johan, FinnPäter Och en ny, glömt namnet sprang 2x20min med 3min vila på Råtorp vädret blåsigt och halkit. Kända mig helt ur form efter förkylningen tidigare i veckan. Hade tänkt springa 3x 20 men orkade inte mentalt.
Mellantider (Finnpäter):
Etapptid Etappdistans Etapptempo Medelpuls Maxpuls
20:00 5,06 3:56 170 176
20:00 4,89 4:05 170 179
Totalt 15,7 km
Va riktigt kul att vara med er och träna i lördags. Skulle tro att tempot leg kring 3:50/km på bägge intervallerna, orkade köra sista 10 minuterna på varje intervall snabbare än första va kanon att få jaga ikapp gjorde att man lyckades ta ut sig lite extra...Ska försöka komma på tisdag också och köra lite intervaller...
//Thomas