Precis som de senaste åren tänkte vi ha ett antal farthållare som springer med en uppmärkt tröja och en ballong.
Så här ser det ut just nu med farthållare (20150608)
37 min
40 min Lars Lundegård
43 min Lennart Eriksson
45 min Tobias Lindström
47 min Anders Antman
50 min Niclas Schytzer
55 min Anna Nyström
60 min
Vill du ta en ballong i år? Anmäl då intresse här i tråden eller via epost
tavling@ifgota.se.
Glöm inte att ange vilken tid du vill ha.
/Jörgen
Hej
Jag anmäler intresse som ballonggubbe på 45 eller 47 minuter
// Tobias Lindström
Anmäler intresse som farthållare.
40 eller 43min
/Lars Lundegård -65
Hej!
Niclas Schytzer anmäler sig till 47 eller 50, efter en segdragen skadeperiod så hoppas jag att fixa detta.
/ Niclas
Anmäl Er gärna så fort som möjligt om Ni har möjlighet att delta!
Jag kan vara farthållare för 55 min
//Anna Nyström
Då börjar det se se ganska bra ut med farthållare.
Vi söker fortfarande någon som kan ta 60min ballongen och en som kan ta 70 minutersballongen.
Efter 70 minuter drar vi repet vid 10km för de som ska springa halvmaraton.
På kansliet har vi tröjorna för 37-47 minuter. Ni som sprang med tröja förra året kan väl leta om ni har dem hemma och i så fall ta med dem till kansliet eller till loppet på lördag.
/Jörgen
50min tröja saknades redan förra året. Vi skrev 50min på en egen tröja jag hade. /Lars
Om det saknas tröjor får väl föreningen ordna fram nya tröjor, för vi skall väl inte behöva använda något hembygge. Om eventuellt ballongen går sönder är det ju ingen som har aning om vad man är för person och vilken roll man har. Med ett hembygge kan ju folk tro att man är på svensexa eller har blivit kidnappad i samband med födelsedag eller dylikt. Går väl bra för mig som fyller 50 i år och skall springa med 50-bollen, men det är ju värre för Anna som skall springa med 55-bollen. Fixa fram några tröjor (chockrosa) med stora siffror på, kan väl inte vara allt för stor kostnad. Till alla deltagar och ballonglöpare, lycka till/Niclas Schytzer
Hej!!
Kan jag få vara 47 min hållare på lördag?