Jag åker gärna med gemensamt.Min far kan inte köra(mediciner).Hyr gärna en Mini-buss ,chaffis bara att vi turas om,annars kan jag köra(gillar att köra)MVH Lennart E
Räknar...
- Lennart
- Andre
- Daniel
- Mona
- Lars
- K-M
- Denny
- Thomas
8st
Vi bokar en buss.
/Lars
Drar upp L-O:s fråga igen ang. vätskelangningen... Finns det någon ledare/anhörig som åker med till Lidingö som skulle kunna hjälpa till med vätskeförsörjningen under loppet??
När ska vi åka? Jag räknar baklänges: Start 12.30, uppvärmning från 11.30, hämta nummer lapp + gå från mål till start 11.00, Parkering 10.30, körtid till Lidingö 06.30, fika 06.00, reserv 05.45. Jag tycker vi åker 05.45 från Tingvalla. Tar med och fikar längs vägen.
Jag har mailat (i fredags) om hyrbuss. Tror att det är en 9 personersbuss. �terkommer.
Om vi kan få med en chaffis och drickalangare så satsar vi på det.
/Lars
Har försökt ordna med dryckeslangning.. Pratade med Morgan Sundin igår. Eventuellt kan han tänka sig att åka med i minibussen och isåfall hjälper han till med langningen. Han hör av sig till mig tis-ons och meddelar hur det blir.
Jag har mailat (i fredags) om hyrbuss. Tror att det är en 9 personersbuss. �terkommer.
Om vi kan få med en chaffis och drickalangare så satsar vi på det.
/Lars
Jag åker från Kumla/örebro i bil ca 7 så åker ni vid 5:45 kommer vi nog upp ungefär samtidigt.
Ja kommer nog på snabbdist passet ikväll, men går nog inte för fullt.
Bra om Morgan kan komma. Kul.
Pratat m Johan.
- Jo det är 9 personersbuss
- Han bokar buss imorn (resa sthlm idag)
/Lars
Morgan har lovat att ställa upp som vätskelangare! Oklart om han kommer åka med i bussen eller om han åker tidigare..
Vi får fundera ut vart vi vill att han ska stå..
/Mona