Tycker vi ska ta med en cykel till Morgan. Hänger på en därbak på kroken på bussen. Då kan han fånga upp oss på några ställen. Sen hinner han nog bara langa kanske på 2 ställen, men han kan cykla och följa oss på fler (efter önskemål). Vi är ju trotts allt ganska samlade. Startgrupp 1 allihop.
/Lars
21 km kvar och 9 kvar etc.. Måste veta var han ska stå med tanke på våran andra drickalangare. Mvh L-O
Buss bokad!
Avresa 05:45 från Hotell Bilan, vid Ahlmarkshuset. [/u][/i]
Med 90% säkerhet finns det krok på bussen på lördag.
/Lars
Har pratat med Morgan.
Vi har tittat ut två ställen: 21 resp 11km kvar.
Instruktion till alla som vill ha lagning.
- Gör i ordning flaska och fyll den med önskad vätska.
- Skriv namn och vilken lagningsstation #1/#2
- Beräkna vilken tid du kommer passera. Se bifogad tabell [
attachment=133].
- Skriv tid som du räknar med att passera på flaskan.
Jag kommer ha två flaskor märkta.
Lars #1 38:30
Lars #2 1:22:20
/Lars
Not. Jag springer med ett vätskebälte. Troligen tomt vid starten. Sen tar jag flaskan vid 9km (21 kvar) och stoppar i bältet och dricker när det passar. Vid langning #2 så ger jag Morgan den tomma flaskan och tar med mig den fyllda.
Lycka till alla i morgon. Enligt
http://www.yr.no blir det vind 1ms, mulet och 12-13 grader, brukar väl kallas perfekt...
Hade funderingar på gubbracet 15km (50+) men får bli debut (!) på Lidingöloppet ett annat år, nu gäller bara att hålla sig frisk ett par veckor till, "alla" närstående verkar småförkylda, otäckt!
Lars skrev:
Instruktion till alla som vill ha lagning.
- Gör i ordning flaska och fyll den med önskad vätska.
- Skriv namn och vilken lagningsstation #1/#2
Lars: Jag skulle gärna vilja laga min häl så jag kan vara med er och träna. Vad fyller jag min flaska med då tro?

:D

:D
Lycka till alla som springer i helgen. Gör inte för stor grej av det där med vätska...det löser sig!
/PT
lycka till och spring väl
Mvh Per V