IF Götas forum

Full version: Träning lö 19/3
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Gött kämpat alla, kunde inte vara med i dag då vi var till �rebro och hejade på Sallie min sambos dotter som var med i Nordea mästerskapen.
Måste bara få berätta, skall göra en lång histora så kort som möjligt.
Sallies rekord i höjd har varit 140.
Efter omständigheter så hade vi Sallis nya spikskor för höjd inköpta i USA med oss i bilen, Sallie åkte buss med Göta tidigare på morgonen.
När vi var i Kristinehamn 10.30 fick vi SMS att hopptävlingen var framflyttat till 11.00, det är tuffta att klara Kristinehamn â?? Ã?rebro pÃ¥ 30min, men vi körde pÃ¥ sÃ¥ gott det gick, vi var i Ã?rebro 11.25.
Sallie hade då klarat lite i taget och rivit , men klarat en höjd i taget på 3:e försöket.
När vi kom fram så hade hon just rivit 1:a på 142, jag satte i spikarna i de nya skorna och det fanns tid att byta skor. Direkt skorna kom på så blev Sallies självförtroende ett snäpp högre!
Sallie fixade 2:a försöket på 142 och glädjen var stor.
Så dags för 146, 1:a fixade Sallie Smile Sallie studdsade av glädje. En Kristinehamnstjej som tidigare antagligen känt sig ohotat tittade surt på Sallie, plötsligt hoppade de lika högt. Nästa var 150 men det var svårt.
Det blev en stor dag i familjen i dag Smile 146 nytt rekord.
Tänk att USA skor kan göra så mycket!, undrar om de gör samma förbättring för mig? Nja.
�r borta kommade vecka då det blir en Amerika resa igen, skall försöka få till ett löptillfälle men det kan bli tufft.
Trevlig helg alla
Sidor: 1 2
Referens-URL:er