Skriv svar  Skapa Ämne 
Karlstad 6-timmars utomhus den 5 okt
Författare Meddelande
lindström
Member

Grupp: Registered
Status: Offline
RE: Karlstad 6-timmars utomhus den 5 okt

Simon Hidén Skrev:

lindström Skrev:
fördelen med en officiell sida för loppet/loppen är att bilder och sånt inte försvinner utan stannar kvar. Det kan ge med sig ett större intresse har jag märkt på andra lopp som använt detta sätt i marknadsföringssyfte. Ett evenemang försvinner ju efter en tid tyvärr.

Sök på Jättelångt så kan ni se hur jag tänker.

avvaktar med spänning =))

OK, kör...
Det som gäller är att du ger mig ev. lösenord.
Du har ansvar för sidan och framförallt kommentarer. Det får inte ligga obesvarade funderingar på sidan och det får hela långlöpargänget borga för.
Jag vet att det kommer att fungera och jag älskar ditt initiativ Tobias. Kör hårt.
Häls Simon

Ok kul, jag sätter upp en sida under helgen (söndag). Om du har facebook eller någon på kansliet har facebook och vill bli admin på sidan så adda mig så lägger jag upp er som administratörer för sidan. Då får ni de rättigheter som behövs för allt som går att göra med att ändra bilder och så vidare. Ta bort inlägg går att göra av vem som helst har jag för mig.

Simon: Har vi någon bild för headern liggande från tidigare arrangemang?

Om övriga i långdistansgruppen vill in och bli admin eller liknande så hojta till.

Jag tror att detta kan vara ett bra drag på sikt då vi kan samla båda inne och ute arrangemanget på ett fint sätt utan att tappa intresset från löpare.

20130706 07:41
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Meddelanden i detta ämne
RE: Karlstad 6-timmars utomhus den 5 okt - lindström - 20130706 07:41

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: