Hej alla funktionärer till Karlstad GP!
Efter lite strul att komma in på forumet från mobiltelefonen är jag nu i Solstaden och blickar ut över ett (nästan) tävlingsfärdigt Tingvalla.Tidsprogrammet visar att tävlingen startar 15.15 med 100 m och att det på allvar drar igång med 800 m loppen redan klockan 15.45. Sista start är 20.55 o då är det damernas 200 m som gäller! Jag har gjort följande korrigeringar för att klara bemanningen vid målet. Flexibilitet bland våra postitioner kan behövas under hela kvällen. Från 16.45 - 19.20 har vi extra mycket att göra med bl.a. hinder o häckloppen. Därefter är det hyfsat lugnt... Tidsprogram ligger nu också ute på Götas o GPs hemsida.
Mål: Samling vid målet redan klockan 15.00
Leif Sjöström ( målansvarig) Larsa, Leif Nilsson (klockringning o varvning) Lars Nilsson, Zandra Karlsson och Henrik Olsson (tom 18.30) Anna
Bana grupp 1: Samling vid målet 15.30.
Carina Forsberg, Frida Johansson, Lars Olsson, Fredrik Eriksson (tom 18.30), Svetlana Lars Lundegård. (bitr. Löpledare)
Bana grupp 2: Samling vid målet 16.30.
Lennart Eriksson, Peter Johansson, Stefan Tarstedt, Maria Sundin (ev.)
Funktionärer som är placerade i grupp 2 får naturligtvis komma tidigare om man så vill. Om jag missat någon är ni naturligtvis välkomna ändå o inpasseringen får vi lösa på plats.
Jag är på Tingvalla från ca kl. 12.00 och kan nås på tel. 070-39 49 761 om funderingar finns.
Mvh Stefan Sundin (löpledare)
ps Det kommer att bli kanonbra tävlingar! ds