Skriv svar  Skapa Ämne 
Startlista/Resultat: DM 5000m 4/6
Författare Meddelande
lundegard
Coach

Grupp: Moderators
Status: Offline
RE: Startlista/Resultat: DM 5000m 4/6

Tack!
Tack Mats! för eltidtagning, riggande av klockor och sammanställning resultatlistor

Tack Lars O som tog lead på Varvräkning, och som med hjälp av Denny, Borgström, mfl lyckades hålla koll på alla och allas varv.

Förbättring!
Vi bör få in som rutin att minst en gång per år vara med själv eller få med anhörig som kan räkna varv.

Om vi vet innan att vi har resurser så kan vio vara snälla och ta in efteranmälningar.

Var lite stönig på den delen idag eftersom jag inte ville överboka antalet löpare i förhållande til varvräknare.
Det är skillnaden mellan banlopp och andra typer av lopp. Tex på ett terränglopp så betyder inte en extra löpare någon direkt extra funktionärsinsats.

Tävlingen
Det var härligt att se de topp 3 strider som blev i både heat B oc A. Där blev det verkligen bra prestationer, tycker jag.

Blåsten gjorde att alla som var under 20sek+ från sin uppsklattade måltid gjorde bra resultat.

Nästa banlopp
Jag ska klämma in DM 1500m och DM 10 000m i typ sept.

Funderar på att vi skall arrangera en resultattävling 3000m i slutet Juli. Lagom innan VSM. En perfekt ljummen kväll för att sätta årsbästa.

/Lars

20150605 10:18
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Meddelanden i detta ämne
RE: Startlista/Resultat: DM 5000m 4/6 - lundegard - 20150605 10:18

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: