Skriv svar  Skapa Ämne 
Gemensamt träningsprogramn 2010?
Författare Meddelande
Henrik
Master Member
**

Grupp: Registered
Status: Offline
RE: Gemensamt träningsprogramn 2010?

Jag tror de flesta vill ha ett program att förhålla sig tilll och är tacksamma för det! Däremot är det jättebra att ha mer diskussion kring träningen. Det går dock inte att ha ett program som alla alltid slaviskt måste följa oberoende av hur det känns i kroppen. Det är heller inte alltid man har tid att kommunicera ut sånt i god tid innan ett pass, utan det får ibland tas i anslutning till träningen. Du behöver inte ta det personligt när inte "dina" pass alltid genomförs. Det blir bara löjligt att kalla det för montesori-träning. De flesta som har tränat i vinter har genomfört bra träning och har haft stor nytta av varandra! Ditt program kan vara en bra bas för träningen, men jag ser inte problemet i att det ibland blir avvikelser och jag tror inte någon annan gör det heller.

Jag kan inte svara för Sören eller L-O men vad det gäller min egen träning gör jag och Pia tillsammans upp mitt program och detaljplaneringen gör vi ofta från vecka till vecka. När jag tycker att det passar kör jag samma som ditt program (ofta på lördagar). Ibland ändrar jag dock mitt pass med kort varsel om jag t.ex är sliten, eller om någon annan ska köra ett pass som jag tror att jag kan ha nytta av. Däremot ändrar jag oftast inte inriktningen på passet tex tempo, tröskel eller snabbhet.

20100215 09:39
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Meddelanden i detta ämne
RE: Gemensamt träningsprogramn 2010? - Henrik - 20100215 09:39

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: