Bra killar! Ni gör en suverän insats genom att som lokala profiler "ta ansvar" och visa upp er. Vi skojar förstås lite här men med allvaret som underton, och som jag tidigare sagt så är det så att satellitloppen runt om i Värmland göder löpningen och IF Göta på sikt och det är meningen. 25 år sen: Det vimlade av lokala arrangemang (bättre uttryck tycker jag nog) 30-40 stycken säkert i V-land och Götajoggen var större än nånsin, red på vågen givetvis och det är dit vi ska! Göta får mera intäkter som ger långlöpargruppen större budget och alla är jätteglada! Fan att jag ska vara bättre som ekonom än löpare....En sista fundering (långrandigt nu..) men i forntiden 25 år sedan hette värmlandseliten Christer Fabricius, Sune Hedman, Christer Skoog m fl. De dök (tyvärr) alltid upp i småloppen i byarna och vann överlägset om de inte konkurrerade sins emellan. Sen drog de till Stockholm Maraton och gjorde typ 2.20-2.25 nånting och runt 30-31 min på milen. Hur fan var det möjligt..?! Då och då åkte jag ut till ett lokalt lopp med viss segerförhoppning bara för att konstatera att "den jävla Hedman är här också"...Lycka till i morrn L-O och Julle!!