Skriv svar  Skapa Ämne 
Farthållare Karlstad Stadslopp
Författare Meddelande
Simon Hidén
Member

Grupp: Kansliet
Status: Offline
RE: Farthållare Karlstad Stadslopp

Hej alla farthållare
Nu börjar det dra ihop sig till tävling. Jag tänkte att vi samlas 13:00 vid målet. I år kommer ni att få mycket uppmärksamhet och synas väldigt bra i starten.

Vi ordnar med era ballonger och går igenom gemensamt hur vi bäst lägger upp allt.

Ni har en mycket viktig roll i starten för att vi skall få till ett bra uppställning av fältet före start. Jag har lagt till hur ni skall stå i respektive fålla. Ni bör vara bland de första på plats för att vägleda de andra när det kommer.

(mitten Gul) 40 min Lennart Eriksson StNr 1831
(främre Grön) 43 min Karl-Martin Nordling (ny tröja) StNr 1832
(mitten Grön) 45 min Niclas Schützer (tröja kansli) StNr 1833
(bakre Grön) 47 min Andreas Lindgren (ny tröja) StNr 1835
(främre blå) 50 min Anders Olsson (tröja Lundegård) StNr 1836
(bakre blå) 55 min Christer Gustavsson (tröja kansli) StNr 1837
(mitten röd) 60 min Lars Olsson (tröja kansli) StNr 1838

Sedan får ni försöka anpassa er till ballongen framför och bakom så att vi ser ett så jämt tidsflöde som möjligt.
Vi har nettotid i år och då måste ni ha den som riktmärke för er måltid. Bra ifall ni har en klocka att starta när ni passerar startlinjen och jag hoppas att det blir en bra och jämn start så att ni kan hålla bra avstånd mellan er.

Jag har inte löst någon vimpelfrågan och tar tacksamt emot förslag. De flesta idéer stupar på att det inte går att springa med konstruktionen på ett bekvämt sätt.

�r tröja 50 min överlämnad?
Nu har jag 55 min, 43 min samt 47 min på kansliet. Har övriga sina tröjor i ordning?
I år vill jag gärna ha in alla tröjor vid målvagnen efter tävling, eller till kansliet någon dag efter tävling.
Häls Simon

Simon Hidén
IF Göta Karlstad
Administration Arrangemang
20110615 18:38
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Meddelanden i detta ämne
RE: Farthållare Karlstad Stadslopp - Simon Hidén - 20110615 18:38

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter