Skriv svar  Skapa Ämne 
Skadeläget?
Författare Meddelande
lundegard
Coach

Grupp: Moderators
Status: Offline
Skadeläget?

Törs man säga...

Tycker att det verkar hyfsat bra vad gäller skade/sjuk-läget. Tror (hoppas) att det beror på att vi haft bra balans i träningen och framförallt att vi byggt upp en bra grund under en tid.

Eller har jag fel?
(Jag med min hälsena och Leifs vader räknas inte)

/Lars

Detta inlägg modifierades senast: 20090717 19:33 av lundegard.

20090717 19:30
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Karin
Member

Grupp: Registered
RE: Skadeläget?

Skadeläget?

Göteborgsvarvet (1:29) och Vårruset (18:32) gav mig äntligen besked att träningen gått åt rätt håll och jag kände mig både stark och äntligen även motiverad att träna mer planerat.

Vad händer då? Jo, en låsning i ländryggen som bromsar mig totalt från löpning juni månad och som fortfarande inte är bra.

Okej att jag har uppfyllt mitt stora mål i år, Göteborgsvarvet, men det här är ju löjligt, att jag som haft fotproblem i 4 års tid nu bromsas av ryggen. Det är väl åldern....

Ge upp? Aldrig...

20090718 08:58
A Lämås
Member

Grupp: Registered
RE: Skadeläget?

�ven en gammal man kan lära sig nåt nytt..... Borde ha lyssnat på "lillgrabben", man ska inte träna när man har ont.
Trampade på sargen och gjorde nåt konstigt steg på Tingvalla tisdag för en vecka sen. Fick lite småont i vaden men brydde mej inte om det. I lördags, andra steget på andra intervallen 2x4000m, blev det tvärstopp. Blir ingen löpträniing än på nåra dar........
/axel

20090721 10:25
Skriv svar  Skapa Ämne 

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: