Intresseanmälan: Träningsläger på Bosön
|
Författare |
Meddelande |
MagnusT
Athlete
Grupp: Moderators
Status:
|
Intresseanmälan: Träningsläger på Bosön
Jag tänkte kolla om det är några i gruppen som vill hänga med på en träningsweekend till Bosön i vinter? Detta gäller ALLA i gruppen, oavsett nivå och ambition, en kul grej att göra tillsammans!
Jag har kollat lite priser och tillgänglighet och helgen 2-4 december fanns det platser kvar (åtminstone för någon vecka sen) men det kan också vara aktuellt att åka i februari-mars istället. Jag vill dock först och främst bara kolla om någon överhuvudtaget är intresserad av att hänga på något sånt här, inget är bindande just nu!
Bosön har ett helpensionspaket (24 timmar) där det ingår boende, mat och 6 timmar i idrottshallen. Sen kan man kombinera två helpensionspaket (48 timmar).
Prisexempel (24 timmar):
- 680kr/person vid del i fyrbäddsrum budget (dusch + toalett i korridoren)
- 945kr/person vid del i dubbelrum standard hotell
Själva träningsuppläget beror ju lite på vilka som följer med och vilken inriktning man har men jag tänker att man försöker planera och köra så mycket som möjligt tillsammans, både inne i hallen och utomhus. Sen kanske man även kan bjuda in någon att föreläsa eller hålla i en träning.
Jag har listat två alternativ nedan och om ni är intresserade så vill jag att ni anger vilket eller vilka alternativ som är intressanta samt om ni är intresserade av att åka i december och/eller senare i vinter. Kom gärna med egna förslag och idéer!
Svara så snart som möjligt om ni är intresserade!
Alternativ 48 timmar
Fredag:
Middag
Kvällsfika
3h idrottshall
Lördag:
Frukost
Lunch
Eftermiddagsfika
Middag
Kvällsfika
6h idrottshall
Söndag:
Frukost
Lunch
Eftermiddagsfika
3h idrottshall
Alternativ 24 timmar
Lördag:
Eftermiddagsfika
Middag
Kvällsfika
3h idrottshall
Söndag:
Frukost
Lunch
3h idrottshall
Detta inlägg modifierades senast: 20161014 13:36 av MagnusT.
|
|
20161014 11:28 |
|
|
MagnusT
Athlete
Grupp: Moderators
Status:
|
RE: Intresseanmälan: Träningsläger på Bosön
Jag förstår att det är svårt för de flesta att klämma in något sånt här innan jul (inkl mig) men frågan var även av allmän karaktär vilket kanske inte var så tydligt.
Alltså, tycker ni att det låter intressant och eventuellt skulle kunna tänka er att hänga med på något sånt här (kanske i feb/mars) om det passar i livspusslet, skriv gärna ett kort svar i denna tråden så vet jag att intresse finns.
|
|
20161027 19:59 |
|
|
SISU-Lars
Senior Member
Grupp: Registered
Status:
|
Bosön är aldrig fel. Klart intresserad om det passar in framöver.
/Lasse
|
|
20161028 12:31 |
|
|
Linda
Member
Grupp: Registered
Status:
|