Skriv svar  Skapa Ämne 
Stockholm marathon(resultat m.m)
Författare Meddelande
Fredman
Senior Member

Grupp: Registered
Status: Offline
RE: Stockholm marathon(resultat m.m)

Bra kämpat alla och grattis till en kanontid Daniel!! Själv är jag ganska så nöjd med mitt lopp. Hade väl inte den bästa av dagar men 2.56 får ändå anses som godkänt på mara debuten tycker jag. Gick inte riktigt i väggen utan höll ganska jämnt tempo hela vägen men sista milen va blicken helt tom och benen och vaderna helt stumma va otroligt skönt när man nåde fram till stadion! Måste ju få till ett ny mara får den här tiden måste ju slås!! Synd att maran i Oslo gick i slutet på september då är det ju Lidingöloppet! kanske kan bli maran i Växjö. Idag kan jag knappt gå men ndå fast besluten om att springa i Stockholm nästa år igen man är fan inte klok...

Kan även nämna att jag hade sällskap av 2 st italienare på tandemcykel med en stor jävla kamera som filmade nån kort gubbe och pratade med honom hela tiden sjukt irriterande! va med i ca 15 km tror jag! dom va nästan uppe i ansiktet på mig och filma på mig och så är säkert med i en timme på nån italiensk dokumentär! strax innan grönan va jag så jävla trött på dom så då va jag tvungen att springa om gubben sen såg jag dom som tur va inte igen! Big Grin

Här fann jag en liten film ifrån maran filmad på Rålis jag Daniel & Lennart är med ialla fall...

http://www.youtube.com/watch?v=Bpojqpw5E...r_embedded

/Thomas

Detta inlägg modifierades senast: 20100607 03:48 av Fredman.

20100606 19:34
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Meddelanden i detta ämne
RE: Stockholm marathon(resultat m.m) - Fredman - 20100606 19:34

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: