Skriv svar  Skapa Ämne 
Träning vinter 2010/2011
Författare Meddelande
Fredman
Senior Member

Grupp: Registered
Status: Offline
RE: Träning vinter 2010/2011

Ja träning kan man diskutera i all oändlighet! Jag har nog ganska lik träningsfilosofi som Tore & LO att man bör göra allt så enkelt som möjligt träning ska inte behöva vara svårt och det gör det inte tråkigt heller. Men vi i långdistansgruppen tränar ju med olika mål och dom flesta tyckte nog att träningen i tisdags va kul och givande. Och att för satsa på resultattävlingar & andra inomhus tävlingar är inte fel även om jag och flera andra inte gör det men det är ju inte utvecklande på lång sikt. Jag tränar inte för att lyckas den här säsongen utan jag siktar på att vara som bäst om kanske 4-5 år och då vill inte jag rusa på utvecklingen med att springa intensiva intervaller där skaderisken är väldigt hög. Men jag opponerar mig inte emot Lars träningsprogram då jag tror dom flesta i gruppen gillar dom olika träningspassen som erbjuds. Man väljer dom träningspass man vill och passar det inte en tisdag så kör jag nåt eget pass svårare än så är det inte. Hoppas detta inte vart allt för rörigt =)

/Thomas

20101210 08:44
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Meddelanden i detta ämne
RE: Träning vinter 2010/2011 - Fredman - 20101210 08:44

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: